تاریخ انتشار: 1401/11/25 19:46
کد خبر: 10608

تاوارس: در بازی‌های آینده هم جنگنده باشیم خوشحالی را به آبادان می‌آوریم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: اگر در بازی‌های آینده هم به همین شکل جنگنده بازی کنیم، خوشحالی و امیدواری را به آبادان می‌آوریم.
تاوارس: در بازی‌های آینده هم جنگنده باشیم خوشحالی را به آبادان می‌آوریم

ادسون تاوارس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: یک بازی هیجانی مقابل نفت داشتیم. دو تیم سعی دارند خودشان را در لیگ برتر حفظ کنند و سقوط نکنند. از زمانی که رضا عنایتی سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفته، رقابت‌ در این تیم و بین بازیکنان آن بیشتر شده است. نتیجه بازی امروز برای ما ایده‌آل نبود، چون دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم، ولی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. اگر در بازی‌های آینده هم به همین شکل جنگنده بازی کنیم، خوشحالی و امیدواری را به شهرمان می‌آوریم.

وی در ادامه افزود: من در کشورهای مختلفی تجربه کار دارم. باید بگویم برخی از فدراسیون‌ها نفع‌شان بر این است که بعضی از تیم‌ها در  بالای جدول حضور نداشته باشند. من هشت سال در چین کار کردم. دو تیم به نام یان یان و ارومچی در این کشور بودند و به صورت آسانسوری کار می‌کردند. آنها یک سال بالا می‌آمدند و یک سال دیگر به لیگ پایین سقوط می‌کردند، چون رفت و آمدشان نفع سیاسی داشت. یان یان تیمی است که در کره‌شمالی واقع شده و ارومچی هم در منطقه مسلمان‌نشین چین قرار دارد. من تا الان متوجه نشده‌ام که چه اتفاقاتی در فوتبال ایران می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: برای من خیلی عجیب است. بررسی کنید در طول فصل چه اتفاقاتی برای دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان اتفاق افتاده است. ما چهار بازی را واگذار کرده‌ایم که دلایل مختلفی مثل پنالتی‌ اشتباه گرفتن برای حریف و... داشته است. امروز هم در صحنه‌ای روی طالب ریکانی اتفاقی افتاد و برای ما مشخص نیست که پنالتی بود یا نبود. شاید اگر چنین صحنه‌ای برای پرسپولیس، استقلال یا سپاهان اتفاق می‌افتاد، ممکن بود داور برای آنها پنالتی بگیرد. امیدوارم هر دو تیم صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان بتوانند در لیگ بمانند. ما برای باقی ماندن در لیگ برتر می‌جنگیم. با این نظر موافق هستم که یکسری مسائل وجود دارد که شاید نخواهند این دو تیم در لیگ برتر بمانند.

تاوارس در پاسخ به این سؤال که چقدر نسبت به فوتبال خوزستان آشنایی دارد، گفت: من اولین بار است که در فوتبال خوزستان مربیگری می‌کنم. ‌حدود 15 یا 16 سال قبل، زمانی که در سپاهان بودم، صنعت نفت آبادان، فولاد  خوزستان و استقلال اهواز در لیگ برتر بودند و نفت مسجدسلیمان هم در دسته پایین‌تر حضور داشت. استقلال اهواز در آن زمان هواداران فوق‌العاده‌ای داشت. استقلال اهواز در ‌گذشته بسیار قوی بود، ولی الان کجاست؟ زمانی صنعت نفت آبادان هم یکی از بهترین تیم‌ها از لحاظ میانگین تماشاگر بود. اکنون این هواداران و تیم صنعت نفت کجا هستند؟ موضوع این است که باید دید چه افرادی هستند که باید کمک حال تیم‌های خوزستانی باشند تا در این استان فعالیت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebdy3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیکه سنگین سرمربی صنعت نفت آبادان به داوری بازی با پرسپولیس
تاوارس: افشاریان به قولی که به پرسپولیسی داده بود عمل کرد