تاریخ انتشار: 1401/11/26 10:07
کد خبر: 10591

محمدی: مقابل بیرانوند اصلا استرس نداشتم!

بازیکن هوادار می گوید بازی کردن با پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی بسیار سخت است ولی ما هم‌قسم شده بودیم تا در این بازی امتیاز بگیریم.
محمدی: مقابل بیرانوند اصلا استرس نداشتم!

محمدجواد محمدی مهاجم هوادار دوباره در بازی با پرسپولیس نامش را بر سر زبان‌ها انداخت و یک گل مهم برای تیمش به ثمر رساند. جالب اینجاست که او فصل قبل هم با دست به پرسپولیس گل زد و حالا دومین گل دوران فوتبالش را وارد دروازه پرسپولیس کرده است. محمدی درخصوص این برد مهم می‌گوید: «بازی کردن با پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی بسیار سخت است ولی ما هم‌قسم شده بودیم تا در این بازی امتیاز بگیریم. خدا را شکر که بهترین اتفاق برای هوادار رخ داد و توانستیم ۳امتیاز بگیریم تا موقعیت‌مان در جدول بهتر شود.»

پرسپولیس را غافلگیر کردیم

محمدی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «وقتی بازی شروع شد خیلی‌ها تصور می‌کردند تدافعی بازی کنیم ولی ما از همان شروع بازی پرسپولیس را غافلگیر کردیم و صاحب توپ و میدان بودیم. اگر کیفیت چمن خوب باشد دوست داریم روی زمین فوتبال بازی کنیم ولی متأسفانه در برخی ورزشگاه‌ها شرایط زمین خوب نیست و این موضوع فوتبال ما را خراب می‌کند. ما نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و در نیمه دوم فشار پرسپولیس باعث شد تا کمی عقب‌نشینی کنیم ولی روی ضدحملات دنبال گل زدن بودیم که خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم.»

احساس خوبی دارم

مهاجم هوادار در مورد گلی که به پرسپولیس زد می‌گوید: «احساس خوبی بابت این اتفاق دارم و خوشحالم که زحمت بچه‌ها را تکمیل کردم. گل زدن مقابل تیم‌های بزرگ همیشه لذتبخش است، من پارسال به استقلال گل زدم و امسال در بازی رفت دروازه سپاهان را باز کردم و در این بازی هم دوباره به پرسپولیس گل زدم. دوست دارم همیشه برای تیمم بازیکن مؤثری باشم و امیدوارم این روند را ادامه دهم. برای من نکته خوشحال‌کننده این بود که توانستیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و کار تیمی از هر چیزی مهم‌تر است.»

استرس نداشتم

از محمدی می‌پرسیم که آیا در آن لحظه مهم که با بیرانوند تک‌به‌تک شد استرس نداشت که اینگونه جواب می‌دهد: «بیرانوند گلر بزرگی است که در ۲ جام‌جهانی بازی کرده و گل زدن به این بازیکن واقعا کار سختی است. در آن لحظه که با بیرانوند تک‌به‌تک شدم، تمام تمرکزم این بود که ببینم کجای دروازه خالی است، حتی اگر فیلم را ببینید چندبار دروازه و بیرانوند را نگاه کردم و در نهایت ضربه‌ام را زدم. در آن صحنه با اینکه ۲بازیکن هم دنبالم می‌کردند، استرسی نداشتم و خوشحالم که تصمیم خوبی گرفتم و درنهایت توپ را به گل تبدیل کردم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyvj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بابک مرادی: چون استقلالی بودم، فحش می‌دادند