تاریخ انتشار: 1401/12/04 08:51
کد خبر: 10281

فولاد مقابل الهلال شگفتی‌سازی می‌کند؟

فولاد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف الهلال یکی از قدرتمندترین تیم‌های قاره‌کهن قرار می‌رود.
فولاد مقابل الهلال شگفتی‌سازی می‌کند؟

تیم فوتبال فولاد ایران با برد مقابل الفیصلی در یک هشتم نهایی به بازی با الهلال قهرمان آسیا رسیده است، بازی که فولادی ها انگار تاوان برد را دادند و پس از آن روزهای پرماجرایی را در دوحه قطر در حال سپری کردن هستند؛ جواد نکونام که پس از بازی با الفیصلی استعفا داد، به تهران بازگشت تا فولاد در یک بازی حساس و مهم در تاریخ آسیایی این باشگاه با شرایط عجیبی با الهلال دیدار کند.

الهلال پرافتخارترین تیم عربستان و نایب قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها است که پیش از این نیز در سال ۲۱۰۵ نیز با فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  دیدار داشته است و حاصل آن تقابل، تساوی در دور رفت و شکست ۲ بر صفر در دور برگشت بود.

اگر چه حالا فولاد به عنوان نماینده ایران نسبت به سال ۲۰۱۵ با حضورهای بعدی خود در آسیا، باتجربه تر شده است اما بضاعت فعلی دو تیم از هیچ جنبه ای قابل قیاس نیست؛ حریف عربستانی فولاد در حالی امروز پا به میدان بازی با نماینده ایران می گذارد که از بازیکنان خارجی مطرح و تاثیرگذاری چون آندره کاریو، جانگ هیون‌سو و گوستاوو کوئیار بهره می برد. این تیم در مجموع ۷ بازیکن خارجی دارد که در آسیا می تواند از ۴ بازیکن استفاده کند. ضمن این که جدا از بازیکنان بسیار خوبی که الهلال دارد، این تیم بر خلاف فولادی ها در آرامش کامل و بدون حاشیه خود را برای این بازی آماده کرده اند، در حالی که نماینده ایران روزهای عجیبی داشته است.

البته فولادی ها به گفته سرمربی و کاپیتان این تیم برای این مصاف نابرابر آماده هستند؛ ساسان انصاری پیش از بازی عنوان کرد "همه بازیکنان فولاد به دنبال رقم زدن اتفاق خوب و بزرگی هستند و می‌دانیم که شاید شرایط با توجه به تجربه بین‌المللی که الهلال نابرابر باشد ولی مطمئنا بازی خوبی از فولاد خواهید دید."

حالا باید منتظر ماند و دید فولادی که تا این جا دست به تاریح سازی زده است و توانسته خود را به جمع هشت تیم برتر آسیا برساند، با شکست الهلال می تواند هم شگفتی سازی کند و هم به تاریخ سازی خود ادامه دهد یا باید دوحه قطر را به مقصد ایران ترک کند.

فولاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه الجنوب با هم دیدار می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g58z4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد