تاریخ انتشار: 1401/12/09 21:02
کد خبر: 9974

مورایس: آلومینیوم یک موقعیت داشت و از آن استفاده کرد/ در فوتبال هر نتیجه‌ای منصفانه است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بر این اعتقاد است که آلومینیوم در مصاف با صدرنشین لیگ برتر از تنها فرصت گلزنی خود بهره لازم را برده است.
مورایس: آلومینیوم یک موقعیت داشت و از آن استفاده کرد/ در فوتبال هر نتیجه‌ای منصفانه است

 ژوزه مورایس پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: یک - یک نتیجه‌ای است که باید قبول کنیم. شروع بازی به نحوی بود که به حریف موقعیت دادیم و اجازه دادیم اعتماد‌به‌نفس بازیکنانش بالا برود. روی اولین شوتی که به سمت دروازه ما زدند با اشتباه خودمان توپ وارد دروازه شد. در آخر‌های بازی هم تلاش‌مان به اندازه‌ای بود که به بازی برگردیم، ولی الان لیگ همینطور است و باید جلو برویم و ببینیم چه پیش می‌آید. خوشحالم به بازی برگشتیم. دوباره تکرار می‌کنم که تلا‌ش‌مان در آخر بازی خوب بود.

وی در مورد تیم آلومینیوم نیز گفت: در این مورد توضیح دادم. از نظر استراتژی آمده بودند که امتیاز بگیرند. آلومینیوم تیمی است که در میانه جدول حضور دارد و تلاش می‌کند به حداکثر امتیازاتی که می‌تواند برسد. شاگردان رحمتی خیلی خوب دفاع کردند و از موقعیت‌شان هم بهره لازم را بردند. ما باید جلو برویم و برای بازی‌های آینده تلاش کنیم.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش نتیجه عادلانه‌ای رقم خورده است، توضیح داد: یک - یک نتیجه‌ای است که اتفاق افتاده و باید قبولش کنیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم که به گل برسیم، اما آلومینیوم یک موقعیت داشت و از آن استفاده کرد. می‌توانم بگویم بله نتیجه مساوی منصفانه بود، اما از آن طرف هم می‌توانم بگویم، بله من دوست داشتم برنده شویم. فوتبال است و به نظرم هر نتیجه‌ای که اتفاق بیفتد، منصفانه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2789v3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر اختصاصی فرتاک ورزشی از جدال دیدنی سپاهان و گل گهر سیرجان