تاریخ انتشار: 1401/12/09 21:09
کد خبر: 9973

محبی: حداقل باید با ۲ گل اختلاف نساجی را شکست می‌دادیم/ طلب استراماچونی پروژه ملی است

مهاجم تیم فوتبال استقلال مدعی است این تیم در مصاف با نساجی مازندران باید با دو گل اختلاف به پیروزی می‌رسید.
محبی: حداقل باید با ۲ گل اختلاف نساجی را شکست می‌دادیم/ طلب استراماچونی پروژه ملی است

محمد محبی پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل نساجی گفت: حس می‌کنم حداقل پنج شش موقعیت تاپ داشتیم و بازی باید با نتیجه 4 بر یک تمام می‌شد. دو، سه توپ هم به تیر زدیم. در این زمین یک بازی روان را انجام دادیم ولی کم‌شانس بودیم. حداقل باید با دو گل اختلاف برنده می‌شدیم.

وی در مورد کیفیت زمین تصریح کرد: زمین کیفیت خوبی نداشت. ما انتظار بیشتری داشتیم. اولین سالی است که این چمن طبیعی شده، اما امروز کیفیت خوبی نداشت.

بازیکن استقلال درباره مشکلات مالی این تیم توضیح داد: این بحث به مدیرعامل برمی‌گردد. اصلی‌ترین بحث این است که ما به خاطر استراماچونی در خطریم. این یک پروژه ملی است، همانطور که به سایر تیم‌ها کمک کردند تا از آسیا حذف شوند. تیم ما هم استقلال ایران است و نیاز داریم دولت حمایت کند تا این مشکل حل شود، چون وقت زیادی نداریم و اگر این مشکل حل نشود احتمال حذف استقلال از آسیا وجود دارد.

محبی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات استراماچونی به هواداران شماره کارت داده و آیا این کار به نظرش درست است، گفت: در جریان این موضوع نیستم و سرم در کار خودم است و چیزی که دارم را در زمین ارائه می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3678z4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ نساجی قائمشهر - استقلال؛ ساپینتو با شاگرد یحیی به دنبال پرسپولیس