تاریخ انتشار: 1401/12/10 13:14
کد خبر: 9930

ترفند ساپینتو برای احیای استقلال

استقلال روز گذشته در مصاف با نساجی یک بازی پر موقعیت را پشت سر گذاشت اما در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
ترفند ساپینتو برای احیای استقلال

استقلال روز گذشته در مصاف با نساجی یک بازی پر موقعیت را پشت سر گذاشت اما در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. در دو صحنه تیرک دروازه اجازه نداد استقلال به گل برسد، شوت آرش رضاوند از فاصله کمی از تیرک افقی به بیرون رفت. علیرضا حقیقی به خوبی شوت محمد محبی را مهار کرد و سجاد شهباززاده یک موقعیت آسان را گل نکرد و پنالتی ای که استقلالی ها خیلی به آن اعتقاد دارند اما برخی از کارشناسان داوری می گویند؛ در آن صحنه تصمیم امیر عرب براقی کاملا درست بوده است.

استقلال ۳ امتیاز از سپاهان عقب است و ۲ امتیاز از پرسپولیس اما کاملا به جبران آن امیدوار است. این سخت تر از ۸ امتیازی نیست که آبی ها از صدر عقب افتاده بودند. به خصوص که ۹ هفته تا پایان بازی های لیگ برتر باقی مانده و حکایت ۲۷ امتیاز است.

سختی مصاف با نساجی و هم چنین اتفاقاتی که در این بازی با استقلال رخ داد، موجب شد تا ریکاردو ساپینتو ۲۴ ساعت به خود و شاگردانش استراحت بدهد و تمرین امروز را تعطیل کند. بدون شک او فردا در تلاش برای ریکاروی روحی و روانی و هم چنین فنی تیمش، آبی ها را برای ادامه مسابقات آماده خواهد کرد. استقلال تا پیش از فرا رسیدن تعطیلات نوروز دو بازی سخت با تیم های گل گهر و فولاد پیش رو دارد و برای ماندن در کورس قهرمانی چاره ای ندارد که در هر دو بازی برای پیروزی بجنگد و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاورد. به واقع آبی ها در صورتی در کورس قهرمانی عقب می مانند که سه امتیاز از دست رفته در مصاف با نساجی را در این دو بازی به دست بیاورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzm84

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فتح‌الله‌زاده: ساپینتو هر بازیکن خارجی را بخواهد برای او می‌گیرم