تاریخ انتشار: 1401/12/11 01:53
کد خبر: 9903

سید مهدی رحمتی؛ دو جام با سپاهان و حالا سد راه قهرمانی!(عکس)

سرمربی آلومینیوم در دو مسابقه رفت و برگشت چهار امتیاز از سپاهان گرفته است.
سید مهدی رحمتی؛ دو جام با سپاهان و حالا سد راه قهرمانی!(عکس)

سید مهدی رحمتی یکی از بهترین دوران ورزشی خود را در سپاهان تجربه کرد و همراه این تیم به دو قهرمانی لیگ برتر رسید و جزو عوامل کسب جام برای طلایی‌پوشان بود، اما او امسال که تیم اصفهانی در بهترین شرایط خود قرار داد و می‌تواند بازهم به قهرمانی برسد، در دو بازی مانع از برتری سپاهان شده است.

رحمتی پس از حضور روی نیمکت آلومینیوم، در آخرین مسابقه فصل گذشته لیگ برتر که مهمان سپاهان بودند، توانست تیمش را صاحب یک امتیاز در اصفهان کند تا خاطره خوشی از لیگ ۲۰ در هفته پایانی داشته باشند، اما او در دو جدال با طلایی‌پوشان در این فصل نیز موفق بوده و اجازه برتری به آنها نداده است.

دروازه‌بان پیشین سپاهان و حال حاضر آلومینیوم در بازی هفته ششم این فصل که در فولادشهر به زمین رفتند، یک امتیاز گرفت و در دیدار اخیرشان نیز که در اراک میزبان بودند، با وجود یک نمایش هجومی و موقعیت‌های بهتر نسبت به حریف‌شان، صاحب یک امتیاز شد و دوباره سد راه تیم سابق خود برای کسب پیروزی شد.

سپاهان در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم در این دو مسابقه، اکنون با اختلاف ۵ امتیازی نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار داشت و شرایط بهتری برای کسب جام پیدا می‌کرد، اما آنها چهار امتیاز در جدال با شاگردان رحمتی از دست دادند تا این روند رقابت‌شان با سرخابی‌های پایتخت را نزدیک‌تر کند.

عکس: محمد عباسی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4896n2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویری از بازی سپاهان و آلومینیوم اراک از دوربین فرتاک ورزشی

مهابادی: شکست سپاهان دور از دسترس نیست
فوتبال استان مرکزی نیازمند پشتوانه بازیکن است؛