تاریخ انتشار: 1401/12/11 17:48
کد خبر: 9880

صبر ارسلان آتش را گلستان کرد! (عکس)

ارسلان مطهری این روزها به دور از حواشی و هیاهو، با لباس استقلال دروازه حریفان را باز می‌کند و شادی‌آور تیمش است.
صبر ارسلان آتش را گلستان کرد! (عکس)

ابتدای فصل، میانه فصل و حتی نیم‌فصل شایعاتی مبنی بر جدایی ارسلان از استقلال شنیده می‌شد. این روند سال‌های گذشته هم اتفاق افتاد، اما یک چیز ثابت بود، ارسلان درست زمانی که به او نیاز است برمی‌گردد و عصای دست سرمربی می‌شود!

روند گلزنی‌های ارسلان مطهری ادامه دارد. سوپرجام، حذفی و لیگ برتر، مسابقات مختلفی بوده که ارسلان در آنها گلزنی کرده و عصای دست ساپینتو بوده است.

‌در روزهایی که مطهری تبدیل به یک نیمکت‌نشین شده بود و حتی توسط ساپینتو در لیست خروج قرار گرفته بود، خیلی‌ها در انتظار ترک باشگاه از سوی گیتاریست بودند، اما ارسلان صبر پیشه کرد و در آرامش به مسیر خود ادامه داد و به ترکیب اصلی تیم بازگشت.

یکی از جملاتی که ارسلان در پست‌های اینستاگرامی خود استفاده می‌کرد «صبر آتش را گلستان می‌کند» بود و نشان داد این جمله در سبک زندگی خود او هم نقش پررنگی دارد و او توانسته است با گذر از حواشی ابتدای فصل، به مهره‌ای تعیین‌کننده در ترکیب تیم تبدیل شود.

استقلال

‌استاد راه رفتن بر لبه تیغ، این چندمین بار است که از یک شرایط نامطلوب به امید اول گلزنی تبدیل می‌شود. در روزهای سخت از او صدایی درنیامد تا این روز‌ها با گل‌هایش، نعره خاموش بکشد و قد علم کند برابر تمام حواشی و اخبار ضد و نقیض علیه خود. صبر او آتش را برایش گلستان کرد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eom94

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه دربی ۹۹| مهاجم استقلال به رکورد مجیدی و جباری رسید/ لگد ساپینتو به بطری آب!