تاریخ انتشار: 1401/12/11 22:24
کد خبر: 9868

ساکت بدون قدیمی‌ها به مصاف سپاهان می‌رود!

هافبک میانی و مدافع کناری هوادار جدال تماشایی این تیم برابر مدعی عنوان قهرمانی را از دست دادند.
ساکت بدون قدیمی‌ها به مصاف سپاهان می‌رود!

تیم فوتبال هوادار روز یک شنبه در ورزشگاه نقش جهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در شرایطی به مصاف سپاهان خواهد رفت که دو بازیکن باتجربه خود را در اختیار نخواهد داشت.

مهدی عبدی و سپهر روزی طلب که چهارمین فصل حضور خود در هوادار را تجربه می کنند، به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار برابر مس رفسنجان و چهار کارته شدن، در جدال حساس روز یک شنبه هوادار و سپاهان در نقش جهان اصفهان غایب خواهند بود.

هوادار مدل ساکت الهامی در فصل جاری اما با وجود بازیکنان جوان و باتجربه زیادی که در ترکیب خود دارد نشان داده است با هر چهره ای، برابر هر حریفی و در هر سطحی می تواند دردسر آفرین باشد. کمااینکه در نبود عزت الله پورقاز و نیما انتظاری به عنوان دو تن از با ثبات ترین بازیکنانش در فصل جاری، پرسپولیس را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی این فصل، چندی پیش در ورزشگاه آزادی تهران و پیش چشمان هوادارانش شکست داد.

بنفش ها که فردای دیدار برابر مس رفسنجان دیداری تدارکاتی را با پیروزی پشت سر گذاشتند، با نظر کادر فنی امروز را به استراحت پرداختند.

هوادار روز جمعه آخرین تمرین سنگین تاکتیکی خود را پیش از دیدار برابر سپاهان در تهران پشت سرمی گذارد و روز شنبه پایتخت را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد و آخرین تمرین سبک خود را نیز پیش از مصاف با سپاهان در اصفهان برگزار خواهد کرد.

دیدار سپاهان و هوادار، روز یک شنبه از ساعت ۱۸:۰۰ و با قضاوت عباس راکی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpkd2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ هوادار - پرسپولیس؛ ساکت و یحیی به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ فصل گذشته‌