تاریخ انتشار: 1401/12/13 23:35
کد خبر: 9768

داستان 4بازیکن پرسپولیس که بعد از جدایی از این تیم درخشیدند

پرسپولیس این روزها در کورس قهرمانی قرار دارد و مخصوصا بعد از آنکه همه رقبا در هفته بیست‌ویکم به نفع این تیم بازی کردند، شاگردان یحیی گل‌محمدی بار دیگر از بخت بالایی برای کسب جام برخوردار شده‌اند.
داستان 4بازیکن پرسپولیس که بعد از جدایی از این تیم درخشیدند

بین خریدهای این تیم هم بازیکنان موفقی مثل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی و... به چشم می‌خورند. در نتیجه انتقاد کلی از سیاست‌های نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان شاید چندان منطقی و درست به‌نظر نرسد. با این حال اتفاق جالب توجهی که در این فصل رخ داده، درخشش شماری از بازیکنان مازاد پرسپولیس در تیم‌های جدید است؛ کسانی که بعضا تحت فشار انتقادات جدا شدند و رفتند، اما حالا شرایط بهتری پیدا کرده‌اند.

 

   رضا اسدی

بدون تردید سرآمد این گروه از بازیکنان رضا اسدی است. او فصل گذشته حضور ناموفقی در پرسپولیس داشت. استارت داستان را هم خودش با طول دادن مذاکرات و به‌اصطلاح «کلاس گذاشتن» برای پرسپولیس زد. به این ترتیب انتظارات از این بازیکن افزایش پیدا کرد و او از همان ابتدا زیر ذره‌بین رفت. ناآمادگی این بازیکن از نظر جسمی و حضورش در پست هافبک دفاعی درنهایت باعث شد او نتواند نمایش‌های مطلوبی ارائه بدهد. به این ترتیب هفته به هفته انتقادات از اسدی بیشتر شد و این بازیکن حتی طی پستی اعلام کرد برای پایان فصل لحظه‌شماری می‌کند. او در آغاز لیگ بیست‌ودوم به تراکتور پیوست و مخصوصا از زمانی که پاکو خمز هدایت این تیم را برعهده گرفت، تبدیل به ستاره اصلی سرخپوشان تبریزی شد. مربی اسپانیایی از اسدی در خط حمله استفاده می‌کند و این بازیکن نیز فعلا با به ثمر رساندن 8گل، آقای گل لیگ برتر به شمار می‌آید!

 

   رامین رضاییان

حتی در لحظه جدایی این بازیکن از پرسپولیس هم اغلب هواداران و چه بسا اعضای کادرفنی تیم می‌دانستند که او بازیکن به دردبخور و کارآمدی است. با این حال رضاییان حاشیه‌هایی داشت که اداره آن در توان سرمربی و مدیران تیم نبود. مخصوصا زمانی که این بازیکن در یک برنامه تلویزیونی به صراحت از سطح فنی برخی از سرخپوشان انتقاد کرد، روشن شد که کار او در این تیم تمام‌شده است. رضاییان به سپاهان رفت و تا اینجا یکی از مؤثرترین بازیکنان لیگ بوده است. او 5گل برای طلایی‌پوشان به ثمر رسانده و 4پاس گل هم داده است.

 

   حامد لک

بعد از یک شروع توفانی در پرسپولیس که منجر به صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، حامد لک به‌تدریج رو به افول گذاشت و این اواخر واقعا عملکردش غیرقابل دفاع بود. کم نیست تعداد کسانی که لک را از مهم‌ترین عوامل از دست رفتن قهرمانی فصل گذشته می‌دانند. در هر صورت اما گلر سرخ‌ها امسال در مس رفسنجان شرایط خوبی دارد و با 9کلین‌شیت جزو گلرهای خوب لیگ به شمار می‌آید. جالب اینجاست که تا پایان هفته بیست‌ویکم، پرسپولیس و مس رفسنجان با 9گل خورده تنها تیم‌هایی هستند که عدد مقابل اسم‌شان در این جدول یک‌رقمی است، اما طبیعتا با توجه به بضاعت کمتر مس، کار لک برای حفظ دروازه‌اش دشوارتر از بیرانوند بوده است.

 

   احسان پهلوان

اسم این یکی را باید با ارفاق به فهرست خروجی‌های موفق اضافه کنیم. پهلوان هم ازجمله بازیکنانی بود که پارسال زیاد مورد انتقاد قرار گرفت، اما به هر حال او امسال در فولاد موفق به ثبت 3پاس گل شده است؛ ازجمله پاسی که در دوئل مستقیم با پرسپولیس برای تورس فرستاد. 3پاس گل عدد چندان بالایی نیست، اما یادمان باشد امسال سعید صادقی، وحید امیری و امید عالیشاه روی هم 3پاس گل در پرسپولیس ارسال کرده‌اند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wre64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جواب کمک یحیی گل‌محمدی به اتهام عجیب سرمربی تراکتور