تاریخ انتشار: 1401/12/14 00:32
کد خبر: 9764

اختصاصی/ تراکتور - پرسپولیس؛ این بازی ۶ امتیاز دارد!

در حساس ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر تیم های تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران به مصاف هم می روند.
اختصاصی/ تراکتور - پرسپولیس؛ این بازی ۶ امتیاز دارد!

علی مسعودی؛ پرسپولیس پس از پیروزی آسان مقابل نفت مسجد سلیمان به تبریز می رود تا به مصاف آماده‌ترین تراکتور فصل برود، تراکتوری که با پاکو خمز اسپانیایی اوج گرفته و به جمع مدعیان نزدیک شده است، تیمی که در حال حاضر بهترین پاسور و بهترین گلزن لیگ را نیز دراختیار دارد و کار را برای هر تیمی سخت می کند. البته فراموش نکنید تراکتور هم به مصاف تیمی می‌رود که بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده و شک نکنید تقابل بهترین گلزن و بهترین‌ پاسور با بهترین خط دفاعی لیگ برتر دیدنی خواهد شد.

در دیدار رفت، تراکتور با تنها گل محمد عباس زاده به برتری رسید که این مسابقه می تواند برای شاگردان یحیی گل محمدی حکم بازی انتقامی هم داشته‌ باشد. در حال حاضر شرایط جدول به گونه ای است که پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول تلاش‌ می کند و تراکتور هم برای رسیدن به جمع مدعیان تا جزو ۵ تیمی باشد که برای قهرمانی مبارزه کند.

حال باید دید دو تیم با بهره گرفتن از بازیکنان خلاق و با تجربه‌ داخلی و خارجی به دنبال یک بازی تماشاگر پسند باشند یا جانب احتیاط را در دستور کارشان قرار دهند. گرچه حضور هواداران پرشور تبریزی قطعا این اجازه‌ را نخواهد داد که گل‌ محمدی و پاکو خمز از شاگردانشان بازی تدافعی بخواهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4poxl3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پرسپولیس- نفت مسجدسلبمان؛ امید یحیی به رضا برای رسیدن به صدر