تاریخ انتشار: 1401/12/15 16:34
کد خبر: 9684

خشم و ناراحتی تراکتوری ها از مصدومیت ناگهانی اخباری/ احسان مرادیان، زیر صفر!

سنگربان تراکتور در بازی برابر پرسپولیس روز بسیار سخت و البته عجیبی را پشت سر گذاشت.
خشم و ناراحتی تراکتوری ها از مصدومیت ناگهانی اخباری/ احسان مرادیان، زیر صفر!

در آستانه بازی تراکتور و پرسپولیس بود که خبر مصدومیت اخباری، اردوی تراکتور را تحت تاثیر قرار داد. موضوعی که زمزمه‌های آن دو روز مانده به بازی وجود داشت و حتی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور هم مدعی شد با پنهان‌کاری می‌خواستند حریف از این موضوع اطلاع نیابد.

این اتفاق که موجب رقم خوردن اولین بازیِ خرید زمستانی تراکتور از صنعت نفت آبادان شد، برای سنگربان جدید به هیچ‌وجه خوش‌یمن نبود. بازی برابر پرسپولیس و مهاجمان زهردارش اگرچه می‌توانست برای مرادیان یک سکوی پرتاب هم باشد ولی قسمت بدِ چاقو دست وی را برید تا این دروازه‌بان جنوبی به شدت مورد انتقاد تی‌تی‌ها قرار بگیرد.

بعد از این بازی و غیبت اخباری تراکتوری‌ها بار دیگر راجع به این مساله حرف می‌زنند که تیمشان دروازه‌بان دوم خوبی ندارد و مرادیان را هم به سایر دروازه‌بانان خود تشبیه کرده و معتقدند یارگیری خوبی برای روزهای نبودِ اخباری انجام نشده است.

تی‌تی‌ها که مرادیان را علی‌الخصوص در گل‌های اول و سوم پرسپولیس مقصر می‌دانند. آنها معتقدند که اگر هر دروازه بان دیگری بود گلهای اول و سوم را نمی خورد. حتی در برخی کانالهای طرفداری استقلالی و تراکتوری، گلهایی که مرادیان دریافت کرده بود را مشکوک دانسته بودند! 

طرفداران تراکتور هنوز هم حسرت معاوضه حسین پورحمیدی دروازه‌بان کنونی آلومینیوم اراک با پوریا آریاکیا را می‌خورند و به شدت بابت این تصمیم مدیریتی در ابتدای فصل از مدیران تراکتور گلایه دارند.

حال باید منتظر ماند و دید میزان مصدومیت محمدرضا اخباری به چه شکل است و آیا وی به بازی بعدی تیم خود قبل از تعطیلات عید نوروز خواهد رسید یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkb64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر کارشناس داوری به اتفاقات جنجالی/ گل سوم پرسپولیس به تراکتور صحیح بود؟