تاریخ انتشار: 1401/12/17 23:35
کد خبر: 9557

شرط تراکتور برای سفر به مسجد سلیمان مشخص شد

مدیرعامل تراکتور شرط این تیم برای سفر به مسجد سلیمان را اعلام کرد.
شرط تراکتور برای سفر به مسجد سلیمان مشخص شد

باشگاه تراکتور شب گذشته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای دیدار با نفت به مسجد سلیمان سفر نخواهند کرد. تراکتوری‌ها با استناد به تصاویر منتشر شده از بازی این هفته نساجی و نفت مسجد سلیمان که تماشاگران اشیای خطرناک و بُرنده را به زمین پرتاب کرده بودند، نامه‌ای را برای رئیس سازمان لیگ ارسال کردند. در این نامه به صراحت ذکر شده که تراکتور به هیچ عنوان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به میدان نخواهد رفت.

 انتشار این اطلاعیه باعث شد تا هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در ارتباطی تلفنی روی آنتن شب‌های فوتبالی بیاید. او با بیان اینکه این نامه توسط هیات مدیره باشگاه تنظیم شده، تأکید کرد که تنها اگر ادعای نساجی در خصوص پرتاب این جسم برنده به زمین ثابت شود، آن‌ها به مسجد سلیمان سفر نخواهند کرد. 

نصیرزاده مشابه عبارتی که در این نامه وجود دارد، به 8 مربی و بازیکن خارجی حاضر در جمع‌ تی‌تی‌ها اشاره کرد و مدعی شد اگر اتفاقات این هفته برای تراکتور در مسجد سلیمان تکرار شود، تبعاتی بین‌المللی به دنبال خواهد داشت.

 بخش بعدی گفت‌و‌گو مدیرعامل تراکتور با مهدی توتونچی به بیانیه امروز باشگاه نفت MIS اختصاص داشت که به سابقه حضورش در هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان کنایه زده است. نصیرزاده که این بیانیه را پاسخی به خودش می‌دانست، درخواست کرد که موضوع را شخصی نکنند. او به سال‌های حضورش از دوران تحصیل تا کارمندی وزارت نفت و عضویت هیئت مدیره در شهر مسجد سلیمان هم اشاره کرد اما توجه به این موارد را به عنوان مدیرعامل باشگاهی دیگر، غیرحرفه‌ای دانست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb794

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری دیدار تراکتور با ذوب‌آهن در استادیوم اختصاصی تراکتور