تاریخ انتشار: 1401/12/19 18:41
کد خبر: 9459

از انتشار قرارداد ساپینتو تا ماجرای وام‌های چند میلیونی/ چه کسی در استقلال جاسوسی می‌کند؟

در باشگاه استقلال چه خبر است که مهم‌ترین اسنادش به سادگی در رسانه‌ها منتشر می‌شود؟ چرا مواردی از این دست فیلتر نمی‌شود؟
از انتشار قرارداد ساپینتو تا ماجرای وام‌های چند میلیونی/ چه کسی در استقلال جاسوسی می‌کند؟

به یاد دارید که یک ماه پیش ریز قرارداد ریکاردو ساپینتو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت؟ بعد از انتشار قرارداد سرمربی استقلال گفته شد که برخی از مخالفان درون باشگاه اقدام به انتشار قرارداد آقای سرمربی کرده‌اند و قصد تخریب او را دارند. برخی هم معتقدند که این قرارداد از سوی موافقان مدیریت جدید منتشر شده تا به نوعی عملکرد مدیران سابق زیر سؤال برود! با هر نیتی این اسناد از دل باشگاه استقلال بیرون زده باشد، اتفاق خوشایندی برای این باشگاه محسوب نمی‌شود. حال حتی اگر برخی برای تخریب مدیران سابق هم چنین  عملی انجام داده باشند، قابل پذیرش نیست که به این سادگی مهم‌ترین اسناد باشگاه استقلال در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

 به تازگی هم لیستی از کارمندان و مسئولان باشگاه استقلال منتشر شده که ظاهراً با حمایت باشگاه از یک بانک طرف قرارداد وام گرفته‌اند. موضوعی که واکنش سمیعی یکی از معاونان باشگاه استقلال را نیز به دنبال داشته است. گرچه برای اولین بار در طول تاریخ است که خبر وام گرفتن باشگاه برای برخی مسئولان در رسانه‌ها منتشر می‌شود و روشن نیست که براساس چه ضوابطی چنین اقدامی انجام شده اما به هر حال انتشار اسامی این افراد نیز به لحاظ اخلاقی کار درستی نبود و بار دیگر ثابت کرد که در باشگاه استقلال اتحاد واقعی وجود ندارد و هستند افرادی که برای لطمه وارد کردن به این تیم خبرهایی از این دست را به بیرون درز می‌دهند تا به نوعی برای باشگاه دردسر ایجاد شود و دست‌کم ذهن همه به این سمت و سو منحرف شود.

البته افشاگری‌های اخیر مسبوق به سابقه بوده و در سال‌های گذشته بارها شاهد بودیم که قرارداد بازیکنان داخلی و خارجی به سادگی در اختیار برخی سایت‌ها و رسانه‌ها قرار می‌گیرد و دست آخر هم مشخص نمی‌شود که چه جریانی باعث لو رفتن قرارداد بازیکنان یا مربیان بوده‌اند. چنین اقداماتی البته نباید گزینشی باشد و قرارداد برخی افراد خاص در رسانه‌ها قرار بگیرد. اگر قصد بر شفاف‌سازی است و نه تخریب، باید قرارداد همه ارکان باشگاه در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد تا همگان پی به دستمزد ارکان باشگاه ببرند.

مسئولان کنونی باشگاه استقلال که خود پیش‌تر در مواجهه با همین افشاگری‌ها قرار گرفته‌اند و بارها اسنادی علیه آنها منتشر شده، باید این موضوع را جدی بگیرند و با عاملان انتشار قراردادها و اسناد باشگاه برخورد کنند یا ترتیبی اتخاذ شود که فقط مسئولان رده بالای باشگاه در جریان موارد مالی قرار بگیرند تا از انتشار آن در رسانه‌ها خودداری شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjkq2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت دروازه بان مصدوم استقلال

ابهام درباره حضور ساپینتو مقابل فولاد
استقلالی‌ها در انتظار حکم بخشش از سوی استیناف

استقلال 2- گل‌گهر 1، این بازی فقط ساپینتو کم داشت!
جنجالی و پرحاشیه به سود آبی‌ها : همان همیشگی