تاریخ انتشار: 1401/12/19 19:24
کد خبر: 9454

بیانیه اعتراضی ذوب‌آهن در آستانه بازی نساجی

باشگاه ذوب‌آهن در آستانه بازی ذوب آهن به اتفاقات هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.
بیانیه اعتراضی ذوب‌آهن در آستانه بازی نساجی

باشگاه ذوب آهن با الصاق ویدیوی کارشناسی داوری دیدار با پیکان، بیانیه‌ای را در این خصوص منتشر کرده و نوشته که آنها در این دیدار از داوری متضرر شده‌اند. اشاره این باشگاه به صحنه اعلام آفساید و همچنین توپ مشکوکی است که رشید مظاهری مهار کرد.

با این حال مورد اصلی برای انتشار این بیانیه، تقابل سبزپوشان اصفهانی با تیم نساجی است. آنها معتقدند در نیم فصل اول، گل سالم این تیم مقابل نساجی به اشتباه مردود اعلام شده و حالا امیدوارند تیم داوری در این دیدار عملکرد بهتری داشته باشد.

در این بیانیه آمده است:

«چه کسی به داد گل‌های پرپر شده ذوب آهن می‌رسد؟!

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان سال‌های اخیر پای ثابت ناداوری‌ها و قربانی همیشگی تصمیمات اشتباه داوران و کمک داوران بوده است. اشتباهاتی که اگر نمی‌بود قطعا سبزپوشان اصفهانی جایگاه بالاتری در جدول رده بندی داشتند.

اتفاقی که بار دیگر در دیدار با پیکان تهران رقم خورد و گل سالم ذوب آهن با تصمیم اشتباه کمک داور این دیدار پرپر شد، تا ذوب آهن از کسب سه امتیاز مهم این دیدار باز بماند. اتفاقی که بارها از جمله دیدار رفت مقابل نساجی مازندران هم رقم خورد.

شکی نیست که استفاده از تکنولوژی های روز دنیا می‌تواند به این ظلم‌ها پایان دهد، اما تا قبل از آن کمیته داوران به ویژه در هفته های پیش رو باید منصفانه‌تر در چینش داوران اقدام نماید تا حق کمتری از تیم‌ها مخصوصا تیم مظلوم ذوب‌آهن، ضایع شود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6qd2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۴ بازیکن کلیدی پرسپولیس در آستانه محرومیت/ بازی حساس از دست می‌رود؟