تاریخ انتشار: 1401/12/20 19:10
کد خبر: 9409

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول / از گل آفساید تا اخراج!

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول / از گل آفساید تا اخراج!

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر، از ساعت 16:45 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی (30-علی نعمتی)، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، محمد عمری و پریرا.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

داور: پیام حیدری

دقیقه 3: ضربه ایستگاهی خطرناک مهدی ترابی به شکلی خطرناک از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 22: نفوذ زکی‌پور از جناح چپ و پاس کات‌بک این بازیکن را مسعود ریگی با یک ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد اما گل زردپوشان اصفهانی با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد.

دقیقه 26: حمله همه جانبه سپاهانی‌ها روی دروازه پرسپولیس را مدافعان سرخپوش برگشت دادند و در ادامه میلاد سرلک شوت سرکش نورافکن را برگشت داد.

دقیقه 32: ضربه سر نیلسون جونیور روی کرنر ارسالی بازیکنان سپاهان با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 37: مغانلو هم روی یک ضربه کرنر شانسش را برای باز کردن دروازه پرسپولیس امتحان کرد که ضربه سر این بازیکن هم راه به جایی نبرد.

دقیقه 39: لئاندرو پریرا به دلیل اعتراض به تصمیم داور کارت زرد اول بازی را دریافت کرد.

دقیقه 45: نفوذ خطرناک امیری و پاس در عرض این بازیکن در محوطه شش قدم به شکلی خطرناک از مقابل پای عالیشاه عبور کرد و توسط نیازمند و مدافعان برگشت داده شد.

دقیقه 2+45: لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس به دلیل خطای خشن روی بازیکن سپاهان کارت زرد دوم را از پیام حیدری دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

دقیقه 4+45: رامین رضاییان دیگر اخطاری بازی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbpd4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد

جنجال شش هزار نفری پرسپولیس - سپاهان!
پایان عرضه - ادامه تقاضا؛