تاریخ انتشار: 1401/12/22 13:23
کنعانی‌زادگان: از پرداخت این پول خوشحالم
کد خبر: 9313

خوشحالی مدافع پرسپولیسی از جریمه نقدی کمیته اخلاق

محمدحسین کنعانی‌زادگان که با حکم کمیته اخلاق محکوم به کمک مالی ۲۰۰ میلیون تومانی به خوی شده بود، آن را انجام داد.
خوشحالی مدافع پرسپولیسی از جریمه نقدی کمیته اخلاق

مدافع ملی‌پوش تیم ملی و باشگاه الاهلی قطر که با توجه به پرونده کمیته اخلاق، با حکم کمک ۲۰۰ میلیون تومانی به هیات فوتبال خوی شده بود، آن را به انجام رساند تا این پرونده بسته شود.

کنعانی‌زادگان که پیش از این نیز با توجه به وقوع زلزله در خوی همانند دیگر ورزشکاران وظیفه اجتماعی خود را با کمک به این منطقه صورت داده بود، اکنون نیز با توجه به حکم کمیته اخلاق، کمک ۲۰۰ میلیون تومانی خود به هیات فوتبال خوی را صورت داده است.

مدافع اسبق پرسپولیس و حال حاضر الاهلی که نشان داده برای انجام وظایف اجتماعی خود پیش قدم است، چندی پیش نیز به واسطه مشکلاتی که برای یکی از بازیکنان استقلال ملاثانی شکل گرفته بود، با پرداخت ۵۰ میلیون تومان در تلاش برای حل این مشکل بود.

اکنون با پرداخت مبلغ جریمه تعیین شده از سوی کمیته اخلاق برای این بازیکن، این پرونده نیز بسته شد و کنعانی‌زادگان که طی هفته‌های اخیر نمایش موفقی در ترکیب الاهلی داشته، آماده برای حضور دوباره در جمع ملی‌پوشان است.

کنعانی‌زادگان که پیش از این نیز همراه با دیگر ورزشکاران در کمک رسانی به خوی فعال بود، در گفتگویی کوتاه با ورزش سه در این خصوص گفت: من به این قضیه به عنوان جریمه نگاه نمی‌کنم. اتفاقا از این بابت خوشحالم و امیدوارم تمام مردم کشورم در سلامت باشند و این موضوع را یک وظیفه اجتماعی می‌دانم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlo83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنعانی و شجاع با الاهلی قطر استارت زدند

شجاع یک قدم تا همبازی شدن با کنعانی
زوج دفاعی پرسپولیس این بار در لیگ ستارگان؟