تاریخ انتشار: 1401/12/23 11:35
کد خبر: 9254

هر زمان بگویند از استقلال برو، می‌روم!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هر چه دستور بدهند انجام می‌شود، دیروز گفتند بیایید و امروز هم بگویند برو، می‌رویم.
هر زمان بگویند از استقلال برو، می‌روم!

محمد مومنی درباره شرایط استقلال پس از پیروزی بر فولاد در خوزستان اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و به رده دوم جدول رسیده، تمامی عوامل تیم تلاش می‌کنند تا خود را به صدر جدول برسانند. با توجه به وقفه‌ای که در بازی‌های لیگ برتر به خاطر دیدارخای تیم ملی داریم بدون شک تمرینات با نگاه حفظ کیفیت دنبال می‌شود و تا پیش از بازی در هفته بیست و چهارم، بازی تدارکاتی برگزار می‌شود تا بازیکنان در شرایط بازی با ذوب‌آهن دیدار کنند.

وی در خصوص اینکه با توجه به نتایج بسیار خوب سپاهان در نیم فصل دوم، چقدر احتمال می‌دهد تا سپاهان بلغزد و استقلال به صدر جدول صعود کند، گفت: سپاهان با تیم‌هایی بازی دارد که شاید در کورس قهرمانی نیستند ولی هر اتفاقی در فوتبال امکان‌پذیر است. استقلال کار خود را انجام می‌دهد و سعی می‌کند در وهله اول به خودش آسیب نزند و در تمام بازی‌ها به ۳ امتیاز برسد. از طرف دیگر مترصد آن باشیم تا سپاهان امتیاز از دست بدهد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه مهم‌ترین بازی تیمش با پرسپولیس خواهد بود، عنوان کرد: بازی دربی همیشه سخت است و حرف و حدیت درباره این مسابقه زیاده بوده و زیاد خواهد بود. استقلال تلاش می کند تا به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد و این روند را از دست ندهد چون ادامه داشتن پیروزی باعث افزایش اعتماد به نفس تیم می‌شود. بنابراین سعی بر حفظ پیروزی های پیاپی است تا در دربی هم بتوانیم نتیجه دلخواه بگیریم.

وی در مورد شور و هیجان بالای ریکاردو ساپینتو و احتمال محرومیت دوباره سرمربی استقلال تصریح کرد: روش سرمربیان تیم‌های مختلف با هم متفاوت است و هر کسی یک روشی دارد. ساپینتو یک مربی برون گرایی است که سعی می‌کند کنار زمین تمام اتفاقات بازی را در اختیار خودش قرار دهد تا به بازیکنانش انگیزه بدهد. به هر جهت روش مربیگری ساپینتو به این شکل است.

مومنی در خصوص اینکه زمان کمی تا پرداخت طلب آندره‌ا استراماچونی باقی مانده و استقلال می‌تواند تا ۱۰ فروردین طلب این مربی ایتالیایی را پرداخت کند، گفت: جزئیات این موضوع را مدیرعامل باشگاه می‌داند.

وی درباره اینکه رئیس سازمان خصوصی سازی عنوان کرده دوران مماشات با سوء مدیریت و تخلفات در باشگاه‌ها گذشته و مدیرعامل و هیات مدیره وقت باشگاه استقلال به اتهام کتمان وقایع مالی و عدم ارائه اطلاعات جامع و کامل به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: فعلا منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و دوستان چه کاری انجام می‌دهند.

مومنی درباره اینکه گفته می‌شود نامه‌ای برای عزل وی، پرویز مظلومی و حجت کریمی صادر و به وزیر ورزش و جوانان ارائه شده، عنوان کرد: ما که چنین نامه‌ای را ندیدیم. بالاخره این نامه بیاید، هر چه دستور بدهند انجام می‌شود. دیروز به ما گفتند بیایید و امروز می‌گویند بروید، خداحافظ.

وی در مورد اینکه حرف‌های قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی را قبول دارد، اظهار داشت: من فعلاً هیچ نظری در این رابطه ندارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6yv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترفند ساپینتو برای احیای استقلال