تاریخ انتشار: 1401/12/27 00:07
اعتراضات ادامه‌دار سرمربی فولاد
کد خبر: 9061

منصوریان داور را رها نکرد: همین امشب برو!

سرمربی فولاد در نشست خبری با شدت کم‌سابقه‌ای علیه داور بازی صحبت کرد.
منصوریان داور را رها نکرد: همین امشب برو!

آخرین بازی فوتبال ایران در سال 1401 یکی از جنجالی‌ترین این مسابقات نیز بود. تیم فوتبال فولاد در شرایطی در سیرجان در آخرین دقیقه بازی مغلوب گل‌گهر شد که دو بازیکن این تیم در نیمه دوم توسط مهدی سیدعلی از بازی اخراج شدند تا علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد پس از بازی در نشست خبری حسابی از خجالت این داور باسابقه دربیاید.

منصوریان در نشست خبری پس از بازی داور مسابقه را به خداحافظی از داوری هم دعوت کرد و از او خواست اگر اشتباه کرده، همین امشب قضاوت را کنار بگذارد: "به سیدعلی گفتم این داوری باشرف این بود؟ گفت قانون را اجرا کردم. اگر اشتباه کردی در انتخاب، همین امشب برو. قبول کن بگذار کنار. من وجودش را دارم اشتباه کنم از بچه شش ساله عذرخواهی می‌کنم. یار آنها را اخراج نکردی، ما را اخراج کردی. ما را ۹ یاره کردی. انگار با کارت بازی می‌کنی به هرکسی رسیدی کارت دادی. من رفتم در زمین بازیکنانم را آرام کنم، به من هم کارت داد!"

منصوریان در جای دیگری از این نشست هم قضاوت داور را زیر سوال برد و گفت: "دو نقطه عطف داشت بازی؛ یک بازیکن گل‌گهر با کف پا ستون کرده پای کنت را زد. آقای سیدعلی، بیکار می‌شوی فوتبال خارجی ها را هم نگاه کن دیگر. در باکس، منطقه امن گلر، با کف پا زده. این مستقیم کارت قرمز دارد‌. اگر عارف کارت قرمز داشت، این دو کارت قرمز داشت. اگر صحنه را ببینید خنده‌تان می‌گیرد. اصلا در صحنه نیست.  از بیرون دیدم یکی گفت کارت بده. باید بالای سر بازیکن باشد. آنجا باید تیم امیرخان ده‌نفره می‌شد. به عارف و حیدریه کارت بیخود داده است. نیمه دوم کارت اصلا نداشت. صحنه را فریز کنید و ببینید، بازیکن سیاه‌پوست پاهایش به هم می‌خورد."

حالا باید دید پس از مشخص شدن نظر کارشناسان داوری و بررسی درستی تصمیمات داور، چه واکنش‌های دیگری را شاهد خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvby4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته اول لیگ برتر| تیم قهرمان لیگ را با برد شروع کرد