تاریخ انتشار: 1401/12/28 12:55
کد خبر: 8992

نورافکن: اطمینان دارم بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا می‌گیریم

بازیکن تیم ملی ایران معتقد است صعود شاگردان قلعه‌نویی به فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اتفاقی غیرممکن نخواهد بود.
نورافکن: اطمینان دارم بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا می‌گیریم

امید نورافکن پیش از حضور در اولین اردوی تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی گفت: اطمینان دارم می‌توانیم بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تجربه قلعه‌نویی می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند. او همه بازیکنان را می‌شناسد و تجربه کار کردن با این نفرات را دارد. باید بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشیم تا مقابل تیم‌های خوب آسیایی راحت‌تر بازی کنیم.

وی با اشاره به دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی کشورمان تصریح کرد: دیدیم که قلعه‌نویی، محمد حسین اسلامی را هم به تیم ملی دعوت کرده است. هر بازیکن جوان که عملکرد خوبی در تیم باشگاهی خود داشته باشد، می‌تواند به تیم ملی دعوت شود که نکته بسیار خوبی خواهد بود. بازیکنانی مانند اسلامی می‌توانند کمک زیادی به فوتبال کشورمان کنند.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران می‌تواند به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند یا خیر، گفت: باید بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشیم تا ببینیم می‌توانیم چنین کاری کنیم یا خیر. صعود به فینال جام ملت‌ها بسیار دشوار خواهد بود، اما نشدنی نیست. بیشتر بازیکنان تیم‌های خوب آسیایی، در سطح اول اروپا بازی می‌کنند.

نورافکن در این خصوص که قرار است قلعه‌نویی در چه پُستی به او میدان بدهد، خاطرنشان کرد:‌ دعوت شدن به تیم ملی باعث افتخار من است و این موضوع مهم‌تر از این است که ببینیم در کدام پُست بازی می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w79r2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی اجباری ستاره تیم ملی ایران؟