تاریخ انتشار: 1402/01/02 17:42
آندرانیک تیموریان و چالشی جدید در فوتبال
کد خبر: 8842

انتخاب جذاب قلعه‌نویی برای دستیاری در تیم ملی

امیر قلعه‌نویی، انتخاب جذابی برای دستیاری خود در تیم ملی داشت؛ هافبک جنگنده و سابق ایران و باشگاه استقلال.
انتخاب جذاب قلعه‌نویی برای دستیاری در تیم ملی

 یک روز قبل از بازی با روسیه، امیر قلعه‌نویی تصمیم به تکمیل کادر فنی خود در تیم ملی گرفت و در این میان انتخابی جذاب برای پست دستیاری خود داشت.

آن‌گونه که بخش رسانه‌ای تیم ملی دقایقی پیش اعلام کرد: کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال عصر امروز از سوی امیر قلعه‌نویی به عنوان یکی از مربیان تیم ملی انتخاب شد.

آندرانیک تیموریان که در تیم ملی و باشگاه استقلال زیر نظر قلعه‌نویی کار کرده است، حالا در نقش جدیدی کنار او فعالیت می‌کند و امیدوار است در چالشی که پیش رو دارد، تجربه‌ای تازه و البته موفق به دست آورد.

تیموریان با انجام ١٠١ بازی ملی یکی از بازیکنان با تجربه فوتبال ایران است. او سابقه حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ و همچنین جام جهانی ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد. آند‌و که یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال ایران بوده است، تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس و لیگ ستارگان قطر را دارد اما حضور در تیم ملی به عنوان مربی، اولین تجربه جدی و مهم او در کسوت جدید به شمار می‌رود.

آندرانیک تیموریان پیش از شروع تمرین امروز از سوی سرمربی تیم ملی به بازیکنان معرفی شد و کار خود را به عنوان یکی از مربیان تیم ملی آغاز کرد تا در کنار سعید الهویی، قربان‌علی‌پور و دینکا آلین، جزو کمک‌های قلعه‌نویی برای جدال با روسیه و کنیا باشد..

1834583
1834584
1834585
1834586

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvgw3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع جانانه قلعه نویی از برانکو/ سرمربی پرسپولیس اخلاق مدار است