تاریخ انتشار: 1402/01/03 10:53
رجائیان: پول هانسل را بعد از عید می‌دهیم؛
کد خبر: 8827

مهاجم خارجی آلومینیوم به ایران برمی‌گردد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم از بازگشت بازیکن خارجی این تیم به تمرینات خبر داد.
مهاجم خارجی آلومینیوم به ایران برمی‌گردد

 هانسل زاپاتا در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و تعطیلی تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم به همراه خانواده خود به دبی سفر کرد که خروج او از ایران شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد و جدایی وی از جمع شاگردان سید مهدی رحمتی را به وجود آورده بود، اما بنابر تاکید مدیرعامل باشگاه آلومینیوم این بازیکن به زودی دوباره به اراک برمی‌گردد.

محمد رجائیان در این باره عنوان کرد: در زمینه عدم پرداخت مطالبات هانسل زاپاتا، برای ما حاشیه‌سازی شد. بعضی از بازیکنان در سال گذشته به دلیل افزایش قراردادها حاضر نشدند تا در تیم آلومینیوم بمانند، بنابراین دو خارجی(هانسل زاپاتا و والنتینو یوئل) را به ترکیب تیم اضافه کردیم و آنها قراردادهای دوساله بسته‌اند.

او ادامه داد: تا این لحظه علی‌رغم اینکه در برخی از زمان‌های فصل در پرداخت‌ها بی‌نظمی داشتیم، اما شرایط تیم خوب بود و بازیکنان خارجی ما تا آخرین لحظه در اراک بودند. حتی هانسل قبل از تعطیل شدن تمرینات تیم در یک برنامه اجتماعی تحت پوشش آموزش و پرورش، همراه با مهدی رحمتی حضور یافت و خیلی هم این برنامه را دوست داشت.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم یادآور شد: تاکنون مشکلی باهم نداشتیم و او با خانواده خود به دبی رفته و تا زمان برگزاری اولین تمرین تیم آلومینیوم در سوم فروردین به اراک بازمی‌گردد.

رجائیان تصریح کرد: شرایط کشور ما با کلمبیا به لحاظ تفریحی خیلی هم‌خوانی ندارد، اما هانسل و خانواده‌اش در این مدت توانستند خود را با شرایط اراک وفق دهند. او تیم را بسیار دوست دارد و عشقش را به تیم در بازی‌ها و فوتبال ثابت کرده است.

او درباره شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد این بازیکن و شکایت به فیفا بخاطر عدم دریافت مطالباتش گفت: پس از حاشیه سازی‌ها تا صبح نتوانستیم بخوابیم و کسانی که این جنجال را به پا کردند، خواستند از زوایای مختلف ما را تحت فشار قرار دهند. جای خوشحالی است که باشگاه آلومینیوم به هدف اصلی خود دست یافته و مردم تعلق خاطر زیادی به این باشگاه دارند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تاکید کرد: قرارداد زاپاتا با دیگر بازیکنان تیم مقداری متفاوت است. بازیکنان ایرانی در ابتدای فصل ۲۰ درصد می‌گیرند و اکنون بدهی نداریم و قبل از پایان سال ۱۴۰۱، ۲۷ بازیکن ۶۰ درصد از دستمزد خود را دریافت کردند، اما مدل پرداختی بازیکنان ایرانی با خارجی فرق دارد و براساس ماه‌های میلادی قراردادهای خارجی بسته می‌شود و این موضوع موجب چالش شد. مقداری از پرداختی وی انجام شده و بعد از عید پرداختی دیگر او انجام خواهد شد.

رجائیان اضافه کرد: خوشبختانه در باشگاه آلومینیوم به لطف خدا، کمک همکاران، حمایت سهامداران و هیات مدیره باشگاه، شرایط خوبی رقم زدیم و همچنین امیدهای آلومینیوم قهرمان لیگ برتر شدند، تیم جوانان به لیگ یک و تیم هندبال هم به لیگ برتر صعود کردند. وقتی این همه موفقیت داشته باشیم، طبیعی است که برخی شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nak4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن خارجی آلومینیوم به دبی رفت/ شکایت زاپاتا به‌خاطر طلب ۴ ماهه