تاریخ انتشار: 1402/01/06 17:48
کد خبر: 8693

مدیرعامل آلومینیوم اراک: به تعهداتمان عمل کرده‌ایم/ رسانه‌ها حاشیه‌سازی نکنند

مدیرعامل آلومینیوم اراک گفت: رسانه‌ها از پرداختن به اخباری که برای تیم حاشیه درست می کند پرهیز کنند و شرایطی برای آرامش بیشتر تیم فراهم کنند.
مدیرعامل آلومینیوم اراک: به تعهداتمان عمل کرده‌ایم/ رسانه‌ها حاشیه‌سازی نکنند

 محمد رجائیان ظهر امروز در حاشیه تمرینات تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: جا دارد حلول ماه رمضان و سال جدید را به مردم ایران، استان مرکزی و به ویژه فوتبال دوستان و هواداران آلومینیوم اراک تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، خوشبختانه تمرینات تیم بزرگسالان آلومینیوم برای آغغاز رقابت ها در سال 1402 آغاز شده است.

وی افزود: خوشبختانه تمامی بازیکنان حتی بازیکن خارجی که چند روزی به دلیل سفر وی به دبی برای آلومینیوم اراک حاشیه و سوژه درست کرده بودند که از ایران رفته و به کشورش برگشته و فسخ قرارداد کرده، با هماهنگی و پیگیری مدیر برنامه های وی و عوامل باشگاه به اراک برگشته و در تمرینات حاضر شده است.

رجائیان تصریح کرد: زاپاتا تنها یک روز تاخیر داشته که آن هم به دلیل مشکلات اخذ ویزای فرودگاهی و مواردی از این دست داشته که در نهایت موضوع حل شده و خوشبختانه به اراک آمده و در تمرینات حضور یافته است.

    بیشتر بخوانید

        بازیکن کلمبیایی در تمرینات آلومینیوم حاضر شد/ هانسل زاپاتا به اراک بازگشت +عکس

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک عنوان کرد: از رسانه ها به ویژه رسانه های استان مرکزی انتظار است که اگر در تب و تاب آلومینیوم هستند و به این تیم علاقمند هستند و برایشان موفقیت شهر و استان و تیمشان مهم است از پرداختن به اخباری که برای تیم حاشیه درست می کند پرهیز کنند و شرایطی برای آرامش بیشتر تیم فراهم کنند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با کمک هیئت مدیره باشگاه، مدیرعامل و هیئت مدیره و سهامداران کارخانه آلومینیوم موفق شدیم قبل از پایان سال 1401 تعهداتی که باشگاه نسبت به بازیکنان داشت را 99 درصدی انجام داده و تنها یکی دو بازیکن هستند که کار باقی مانده که البته طی یکی دوروز آینده درخصوص این افراد به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

رجائیان خاطرنشان کرد: امیدوارم برای بازی روز دهم فروردین ماه که در کرمان مقابل مس به میدان می رویم آمادگی داشته باشیم و بتوانیم کرمان را بادست پر ترک کرده و در سال جدید عیدی خوبی به مردم و هواداران بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8ol4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت بازیکن تاثیرگذار رحمتی در جدال حساس