تاریخ انتشار: 1402/01/06 18:16
کد خبر: 8691

گزینه مربیگری تیم ملی امید به کی‌روش طعنه زد/ با فوتبال دفاعی نمی‌توان موفق شد

گزینه سرمربیگری تیم امید می‌گوید با سبک کارلوس کی روش دیگر نمی‌توان در فوتبال جهان موفق عمل کرد.
گزینه مربیگری تیم ملی امید به کی‌روش طعنه زد/ با فوتبال دفاعی نمی‌توان موفق شد

حمید درخشان که نامش به عنوان یکی از گزینه های مربیگری تیم امید به میان آمده است؛ با طعنه به سبک کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران گفت: «فوتبال دنیا اکنون رو به جلو می‌رود. دیگر کسی نمی‌پسندد یک تیم مدام دفاع کرده و با گل کردن یک ضد حمله برنده شود. برنده شدن خوب است اما فوتبال را در دنیا به روز می‌کنند تا زیبایی‌اش زیاد شود و گل های زیادتری رد و بدل شود. ما هم باید این نکته را یاد بگیریم.»

او که به نظر می‌رسد برای هدایت تیم ملی امید کم شانس نیست؛ ادامه می‌دهد: «دیگر نمی‌توانیم به مصاف ژاپن برویم و با دفاع صرف برنده شویم. درصد به گل رسیدن از اتفاقات خیلی کم است. باید به حدی قوی عمل کنید که حریف در محوطه جریمه‌اش تحت فشار قرار بگیرد. مانند منچسترسیتی و سایر تیم‌هایی که با گردن کلفتی و اقتدار کار کرده و تاکتیک‌های مختلفی در بخش تهاجمی دارند باید کار کنیم تا برنده شویم. باید بازیکنان ما جدا از خوب دفاع کردن یاد بگیرند، در حمله هم خوب باشند. دفاع کردن اولویت دارد اما زیبایی فوتبال به این است که با خوب بازی کردن برنده شوید.»

میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان در مورد وضعیت کادر فنی تیم ملی امید خبر داده است که با هماهنگی بین فدراسیون فوتبال و هم چنین کمیته ملی المپیک در پایان فروردین سرمربی تیم ملی امید انتخاب خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6qz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلایی که کی‌روش بر سر دروازه‌بان استقلال آورد!/ ما ۴ نفر را کجا آوردید؟!
یادداشتی از علی مسعودی