تاریخ انتشار: 1395/08/24 22:46
کد خبر: 249119

با آغوش باز آماده جذب سروش رفیعی هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با کمال میل منتظر حضور سروش رفیعی در فولاد هستم و امیدوارم بستر لازم برای حضور این بازیکن فراهم شود.
با آغوش باز آماده جذب سروش رفیعی هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی ، فولاد خوزستان در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز پنج‌شنبه به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود. نعیم سعداوی در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت فولاد و ... صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

 

* شرایط فولاد قبل از دیدار جام حذفی چطور است؟

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات فوتبال و شرایطی که در ادامه پیش رویمان قرار دارد تنها فرصتی که می‌توانستیم بعد از انجام کار مداوم و تمرینات مستمر به بازیکنان استراحت دهیم همین مقطع فعلی بود. پس از دیدار مقابل فولاد یزد چهار روز به بازیکنان فرصت استراحت دادیم و سپس کارمان را از سر گرفتیم و در حال حاضر خودمان را آماده رویارویی با تیم خوب نفت و گاز گچساران می‌کنیم.

 

* شاید در نگاه اول نفت و گاز حریف آسانی به نظر برسد. ارزیابی شما از این بازی چیست؟

به هیچ وجه چنین دیدگاهی نداریم. نفت و گاز تیم بسیار خوبی است که از یک مربی تحصیلکرده و با دانش که از دوستان‌مان است به نام داریوش یزدی بهره می‌برد. نتایج و آمار کسب شده از سوی این تیم نشان دهنده عملکرد خوب نفت و گاز در دفاع و حمله است. آنها در لیگ دسته دوم نشان دادند تیمی بالاتر از سطح فعالیت خود هستند. با توجه به تجربه خوبی که از بازی مقابل عقاب تبریز و فولاد یزد به دست آوردیم و دیدیم که حریفان‌مان چیزی برای از دست دادن ندارند و با انگیزه فراوان به میدان می‌آیند به هیچ وجه حریف را دست کم نخواهیم گرفت. نفت و گاز تیم قدرتمند استقلال خوزستان را از گردونه رقابت‌ها خارج کرده به همین خاطر باید با حواس جمع و تمرکز بالا به میدان برویم تا غافلگیر نشویم.

 

* چند تن از بازیکنان شما با مصدومیت جزئی روبه‌رو هستند. آیا مشکلی از این بابت تیم‌تان را تهدید نمی‌کند؟

سه چهار تن از بازیکنان ما چند هفته‌ای است که به نحوی از آسیب‌دیدگی رنج می‌برند. کادر پزشکی ما تمام تلاش خود را می‌کند تا این مهره‌ها را به شرایط مسابقه برساند. همچنین عبدالله کرمی را به دلیل محرومیت در دیدار آینده در اختیار نخواهیم داشت.

 

* مثل اینکه به دلیل عدم صدور ITC ارنست انفور نمی‌توانید از این بازیکن تا پایان نیم‌فصل استفاده کنیم.

اطلاعات تکمیلی در این رابطه را باشگاه باید اعلام کند اما طبق چیزی که بنده در جریان قرار گرفتم ظاهرا نامه‌ای در این مورد به باشگاه آمده که ITC او صادر نشده است. باشگاه درخواست دیگری به فیفا فرستاده و هنوز من در جریان موضوع تازه‌ای در این ارتباط قرار نگرفتم. منتظر هستیم تا ببینیم شرایط به چه شکلی پیش می‌رود. ما به این بازیکن نیاز داریم تا با رسیدن او نیازمان در این پست مرتفع شود.

 

* این روزها بحث قرارداد سروش رفیعی و باشگاه فولاد بار دیگر مطرح شده و با موضع مدیرعامل فولاد شما این بازیکن را تحت قرارداد خود می‌دانید. خبر تازه‌ای در مورد این بازیکن اتفاق افتاده است؟

من در مورد مسائل فنی تیم باید اظهارنظر کنم اما آنطور که در جریان این مسئله قرار گرفتم و من موضع مدیریت باشگاه را شنیدم آنها اعتقاد دارند رفیعی با فولاد قرارداد دارد. خود سروش رفیعی هم در مصاحبه‌هایی که داشته به این مسئله اشاره کرده اما اختلافاتی در این میان وجود دارد. در این بین بهترین مرجع رسیدگی به این مسئله کمیته محترم انضباطی است. روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده هم برگزار شده و حالا منتظریم حکم این پرونده صادر شده و حق به حقدار برسد.

 

* آیا به عنوان سرمربی باشگاه به حضور این بازیکن نیاز دارید؟

چیزی که واضح و مشخص است هر مربی می‌تواند با حضور بازیکن باکیفیتی مثل رفیعی نیاز داشته باشد. رفیعی از طریق باشگاه فولاد به جامعه فوتبال ایران معرفی شد و فولاد خانه رفیعی است. اگر شرایط به نحوی پیش برود که این بازیکن را در اختیار داشته باشیم با کمال میل منتظر حضور او هستیم و امیدواریم مشکلی از این بابت به وجود نیاید.

 

* تیم ملی ایران فردا به مصاف سوریه می‌رود. این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سوریه حریف بسیار خطرناکی است و نباید این تیم را دست کم گرفت. یکی دو بازی سوریه را نگاه کردم و می‌دانم آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند. بازیکنان ما به خودباوری لازم رسیده‌اند و اگر حریف‌شان را دست کم نگیرند و به تعاریفی که برای آنها صورت می‌گیرد عمل کنند می‌توانیم این میدان را با دست پر ترک کنیم.

 

* فولاد نماینده‌ای در تیم ملی ندارد. آیا جای بازیکنان خود را خالی نمی‌بینید؟

در اوایل چنین موضعی نداشتم ولی اخیرا در صحبت‌هایم این مسئله را بیان می‌کنم که ما مهره‌هایی داریم که شایستگی پوشیدن تیم ملی را داشته باشند. امیدوارم کادر فنی تیم ملی نیم نگاهی به بازیکنان ما داشته باشد چرا که آنها می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyxnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی پرسپولیس:بحث سروش برای پرسپولیس مطرح نیست/برانکو از جذب رفیعی منصرف می‌شود؟!