تاریخ انتشار: 1402/01/10 08:52
کد خبر: 8504

ناراحتی ملی‌پوش استقلال از اتفاقات اخیر

مطابق انتظار ابوالفضل جلالی جایی در بین دعوت شده‌های اردوی اخیر تیم ملی نداشته است.
ناراحتی ملی‌پوش استقلال از اتفاقات اخیر

ابوالفضل جلالی مدافع چپ جوان و آینده دار استقلال که یکی از نماینده‌های این تیم در جام جهانی بود و عملکرد بسیار خوبی هم در بازی مقابل آمریکا داشت، بعد از بازگشت از تیم ملی به نیمکت تیم باشگاهی اش دوخته شد و ریکاردو ساپینتو با نیمکت نشینی  متوالی این بازیکن نشان داد اعتقادی به جلالی ندارد و جعفر سلمانی را به او ترجیح می‌دهد.

سرمربی پرتغالی آبی‌ها حتی این موضوع را به خود جلالی هم گفته و بعید است این بازیکن در ادامه فصل هم فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا کند. جلالی که بعد از حضور در جام جهانی امیدوار بود با بازی کردن در استقلال و ارائه نمایش‌های خوب جایی در ترکیب اصلی تیم ملی پیدا کند، حالا در اردوی اخیر تیم ملی حتی به تیم ملی دعوت هم نشد تا اثرات نیمکت نشینی‌های متوالی در استقلال برای این بازیکن بیشتر از قبل نمایان شود.

اتفاقی که کاملا در روحیه ابوالفضل هم تاثیر خودش را گذاشت و این بازیکن به لحاظ روحی هم دچار افت شده است. جلالی باید امیدوار باشد در ادامه بازی‌های لیگ نظر ساپینتو نسبت به خودش عوش شود و فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند، وگرنه با ادامه این روند کارش برای حضور مجدد در تیم ملی خیلی سخت خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vpo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این بازیکن پس از ۱۰ ماه و ۲ روز برای استقلال گل زد