تاریخ انتشار: 1402/01/10 13:55
یادداشتی از علی مسعودی
کد خبر: 8493

"داش علیمنصور" اینترنت پر سرعت داری به ما هم برسون؟/ چرا باید شما جواب بازیکنان روس را بدهید؟!

علیرضا منصوریان باز هم رکورد کنفرانس را زد و این بار به دو بازیکن روسی حمله کرد!
"داش علیمنصور" اینترنت پر سرعت داری به ما هم برسون؟/ چرا باید شما جواب بازیکنان روس را بدهید؟!

علی مسعودی؛ کلا کنفرانس‌های علیرضا منصوریان کوتاه مدت نمی‌شود و همچنان رکورد می‌زند! رکورد بحث‌های بی هوده که گاهی وقت‌ها نیازی نیست همه صحبت‌های او را  گوش کنی و بنویسی! گاهی وقت‌ها نیز می‌شود تحمل کرد و به همه صحبت‌هایش گوش نمود.

بطور مثل سرمربی فولاد خوزستان همین کنفرانس قبل بازی با پیکان درباره همه اتفاقات فوتبال از باشگاه خودش گرفته تا بازی‌های ملی حرف زد و به مشکلات پرداخت‌. مشکلاتی که می‌شد حداقل در یکی از موردها بهتر صحبت کرد و واقعیت را گفت.

او از دو بازیکن روسی به شدت انتقاد کرد و تا می توانست به اظهار و نظر های اخیر آنها تاخت. سرمربی فوتبال جواب خوبی به دو بازیکن روسی داد که از وضعیت زندگی کشور ایران انتقاد کرده بودند. البته درباره وضعیت اینترنت در ایران حرف بی ربطی نزده بودند و همه می دانند وضعیت اینترنت در ایران چگونه‌ است و راه های ارتباطی تصویری نیز کاملا فیلترینگ است خود "داش علیمنصور " هم به خوبی می داند برای برقرای ارتباط تصویری و حتی جزی ترین کار اینترنتی چه مشکلاتی بر سر راه مردم وجود دارد. مشکلاتی که حتی در ادارات دولتی هم به وضوح دیده می شود و حتما با مراجعه به کار اداری‌ با این جمله کلیشه‌ای و تکراری برخورد کرده‌اید که گفته اند؛ " سیستم قطع است"!

خلاصه علی منصوریان در دفاع از اینترنت داخلی بیشتر " شو" بازی کرد و اگر می خواست واقعیت را بگوید و جواب دو بازیکن ( گستاخ) روسی را بدهد حداقل در این یک مورد حق را به آنها می داد تا همش به " نعل" نزده باشد. او در جواب دادن صریع به بازیکنان روسی کمی هم خودشیرینی کرد و شاید فکر کرد با این کار به پست و مقام بالاتری می رسد؟! وقتی همه مردم و بازیکنان از وضعیت اینترنت داخلی رضایت ندارند و با مشکل مواجه هستند باید هم بازیکنان خارجی‌ از شرایط برقرای ارتباط ناراحت باشند و انتقاد کنند. به جز این باید خدمت " داش علیمنصور"! عرض کنیم مردم با مشکلات اقتصادی شدیدی دست و پنجه نرم می کنند و خیلی ها نیز به آن پرداخته اند ولی چون یک فرد خارجی در این رابطه حرف زده به جنابعالی و دیگران بر خورده؟! در اصل واقعیت همین است ولی اگر قرار بود جواب بدهید به همان یک نکته بسنده می کردید. ( همین که ما حاضر شدیم با شما فوتبال بازی کنیم این لطف بزرگی به کشور شماست)، البته اگر در خصوص همین یک نکته هم بعضی ها نارحت نشوند! در ضمن سوال اینجاست چرا فدارسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در این خصوص سکوت کرد و علیه بازیکنان روسی بیانیه نداد؟!

 هرچند بازی کردن تیم ملی ایران با تیم ملی روسیه هم داستان خودش را دارد و نیازی هم نیست به آن پرداخت و همین که ما حاضریم با روسیه بازی کنیم، روس ها باید کلاه شان را بالا بیندازند! این تنها جمله دندان شکنی برای روس ها است که شاید خبر ندارند از اروپا رانده شده هستند و برای چسبیدن به آسیا التماس می کنند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xawz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ حالا ساپینتو جایگاه گل محمدی را از منصوریان می خواهد
فولاد خوزستان- استقلال؛