تاریخ انتشار: 1402/01/15 16:34
کد خبر: 8307

رقابت زوج طلایی استقلال در تیم ملی؛ یک بلیت برای دو نفر

مهدی قایدی و محمد محبی، ستاره‌های این فصل استقلال هستند. دو بازیکنی که احتمالا، فقط یکی از آن‌ها مسافر جام ملت‌ها می‌شود.
رقابت زوج طلایی استقلال در تیم ملی؛ یک بلیت برای دو نفر

استقلال هفته‌هاست روی دور افتاده و با بردهای پیاپی، توانسته به رده دوم جدول لیگ برسد. مهمترین ستاره‌های ریکاردو سا پینتو در این هفته‌ها، مهدی قایدی و محمد محبی هستند. دو بازیکنی که نقش اول پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن محسوب می‌شدند. گل اول استقلال، با پاس عمقی محبی و ضربه قایدی زده شد و روی گل دوم، این محبی بود که با پاس قایدی پشت دفاع حریف فرار کرد و توانست پنالتی بگیرد. دو ستاره استقلال که در این تیم به زوجی مرگبار تبدیل شده‌اند، برای پوشیدن پیراهن تیم ملی اصلی‌ترین رقبای هم هستند.

تیم ملی در پست وینگر، ترافیک زیادی دارد و امیر قلعه‌نویی، باید از بین وینگرهای آماده فوتبال ایران انتخاب‌هایش را برای لیست نهایی انجام دهد. علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده سال‌هاست جایگاه تضمین شده‌ای به دست آورده‌اند. وحید امیری هم بخاطر توانایی بازی در پست‌های مختلف، معمولا جای ثابتی در لیست مربیان مختلف تیم ملی داشته است. با این شرایط، نهایتا دو جایگاه برای وینگرهای لیگ برتری باقی می‌ماند. دو جایگاهی که یکی از آن‌ها، به ترابی داده شده و محمد محبی هم، توانسته دیگر وینگر دعوت شده به تیم ملی باشد.

قایدی برای دعوت دوباره به تیم ملی، باید محبی یا ترابی را کنار بزند. ترابی، یکی از بازیکنان محبوب مربیان تیم ملی است و درخشش محبی در بازی‌های اخیر ایران هم، کنار گذاشتن او را برای قلعه‌نویی سخت می‌کند. عملکرد زوج طلایی این فصل استقلال، تاثیر مستقیمی در سرنوشت آن‌ها برای رسیدن به بلیت مستقیم جام ملت‌های آسیا خواهد داشت. دو بازیکنی که در استقلال، خط حمله‌ای ترسناک ساخته‌اند اما شاید فقط یکی از آن‌ها، بتواند به قطر سفر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dobj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی _ تیم ملی، اتفاق خوب برای ستاره استقلال