تاریخ انتشار: 1402/01/16 11:42
کد خبر: 8280

سرمربی پرسپولیس ماندنی است؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس تا پایان لیگ بیست و سوم با این باشگاه قرارداد دارد و نمی‌خواهد جدا شود.
سرمربی پرسپولیس ماندنی است؟

مدتی می‌شود شایعاتی حول نیمکت پرسپولیس و جدایی یحیی گل‌محمدی به مقصد گل گهر شکل گرفته که اکنون با واکنش رضا درویش نیز همراه شد.

 با حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی، بحث زیادی درباره آینده نیمکت گل گهر سیرجان در فصل آتی شکل گرفته هرچند این تیم توانست با سرمربیگری سعید الهویی تیم سخت کوش نساجی مازندران را شکست دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته در این خصوص مربوط به حضور یحیی گل‌محمدی سرمربی کنونی پرسپولیس در این تیم است. گل‌محمدی البته یک فصل دیگر با پرسپولیس قرار دارد و این در حالیست که شایعه شده باشگاه سیرجانی به سرمربی کنونی پرسپولیس پیشنهاد قراردادی ۱۰۰ میلیاردی داده است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این خبر که در فضای مجازی شکل گرفته اینطور گفت: خودتان می‌گویید شایعه! همیشه همیشه هست. ما همواره از کادرفنی خودمان حمایت می‌کنیم و تا آخرین توان برای موفقیت و قهرمانی در این فصل تلاش خواهیم کرد. کسانی که بحث پیشنهاد صد میلیاردی را می‌کنند یا بلد نیستند تا صد میلیارد بشمارند یا نمی‌دانند صد میلیارد چقدر است. مگر می‎‌شود باشگاهی در ایران بتواند و بخواهد ۱۰۰ میلیارد پیشنهاد بدهد؟

اما ماجرا چیست؟ چرا باید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به یک شایعه چنین واکنشی نشان دهد؟

شنیدیم در پی انتشار شایعه پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی گل گهر سیرجان به یحیی گل‌محمدی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سرمربی تیمش تماس گرفته و از او در این رابطه پرس و جو کرده است.

گویا یحیی گل‌محمدی نیز خیال رضا درویش را راحت و عنوان کرده است: «من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و به این قرارداد پایبند هستم و می‌مانم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5xy3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی یا ۲ رقیب استقلالی؛ قربانیان بزرگ فصل؟