تاریخ انتشار: 1402/01/18 23:40
پیش ما یک چیز می‌گوید جای دیگر یک چیزی دیگر!
کد خبر: 8151

انتقاد تند رضاوند به مدیرعامل استقلال: تا پایان فصل چطور باید ۶۰ درصد پول‌مان را بگیریم؟

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت مدیرعامل این باشگاه در جمع بازیکن یک حرف می‌زند، ولی در جای دیگر منکر آن می‌شود.
انتقاد تند رضاوند به مدیرعامل استقلال: تا پایان فصل چطور باید ۶۰ درصد پول‌مان را بگیریم؟

 آرش رضاوند پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی جذابی بود؛ هم هواداران آلومینیوم لذت بردند و هم هواداران ما. خدا را شکر مثل هفته‌های قبل خوب بازی کردیم و توانستیم برنده باشیم.

وی در مورد شرایط عجیب مدیریتی باشگاه استقلال گفت: شرایط ما اصلاً خوب نیست. چند روز پیش همه دیدند در باشگاه چه آشفتگی هست. ما خیلی تنها هستیم. چه ببریم و چه نبریم هیچ حمایتی از سمت باشگاه نمی‌شویم. نه پاداشی می‌دهند و نه اتفاقی می‌افتد. ما تا الان 40 درصد پول گرفته‌ایم. با این وضعیت چطور باید مابقی پول‌مان را بگیریم. شرایط برای ما خیلی سخت شده است. چهار ماه است ما دریافتی نداشتیم. جوان‌ترها خدا شاهد است در خرج‌شان هم مانده‌اند.

«آیا از سمت مدیریت باشگاه صحبتی با بازیکنان شده است؟» هافبک استقلال در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: ما توقع داشتیم که بعد از این جریان‌ها مدیریت بیاید و کنار تیم باشد و مثلاً بگوید درست می‌کنیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی در حال رقم خوردن است.

رضاوند در پاسخ به این پرسش که فتح‌الله‌زاده مدعی است بازیکنان 60 تا 70 درصد دریافتی داشته‌اند، توضیح داد: اصلاً اینطور نیست. خودشان هم وقتی در جمع ما هستند می‌گویند 40 درصد. قرارداد طوری بسته شده است که سقف باشگاه رعایت شود. مثلاً آپشن که فتح‌‌الله‌زاده می‌گوید درست است، ولی آپشن‌هایی است که جزو قرارداد بوده و باید به ما پرداخت شود. الان اینها را حساب نمی‌کنند و می‌گویند بازیکن 60 درصد پول گرفته است. من قول می‌دهم در باشگاه‌های دیگر هم این شرایط هست. این‌ها چیزی است که در قالب آپشن بردند و باید داده شود. الان فتح‌الله‌زاده این‌ها را حساب نمی‌کند و می‌گوید فلان قدر گرفتید، در صورتی که در جمع ما یک چیز می‌گفتند، اما جای دیگر یک چیز دیگر می‌گویند. الان پنج بازی دیگر مانده  و خواهشاً کمک کنید. دربی را پیش رو داریم. من با فولاد در جام باشگاه‌ها بودم؛ زندگی یک فوتبالیست در این مسابقات تغییر می‌کند. این مسابقات یک ویترین است. می‌گویند عیب ندارد یک اتفاقی افتاده است؛ یعنی چه؟! من یک سؤال از وزیر ورزش دارم؛ ما چطور باید پول‌مان را بگیریم؟ ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. نمی‌گویم اول به خاطر هواداران بازی می‌کنم و منت بگذارم؛ اول به خاطر خودم بازی می‌کنم و دوست دارم تیمم قهرمان شود ولی یک کلمه از ما حمایت نمی‌کنند. در این یک ماه ما چطور باید 60 درصد دیگر پول بگیریم؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vln3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش آرش رضاوند به شایعه درگیری با قایدی