تاریخ انتشار: 1402/01/19 00:04
کد خبر: 8149

غلامی: در مناظره قربان‌زاده با مدیران ما همه چیز مشخص شد/ برای استقلال بحث میلی پیش آمد تا ملی!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در مناظره رئیس سازمان خصوصی‌سازی با مدیران باشگاه ما در یک برنامه تلویزیونی همه چیز برای مردم مشخص شد.
غلامی: در مناظره قربان‌زاده با مدیران ما همه چیز مشخص شد/ برای استقلال بحث میلی پیش آمد تا ملی!

عارف غلامی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم هر چقدر جلوتر می‌رویم تیم‌مان آماده‌تر می‌شود و جایگاه دوم را حفظ می‌کند، ولی مشکلات ما بیشتر از قبل شده است. در نیم‌فصل هشت امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم که با تلاش کادر فنی و بازیکنان آن را جبران کردیم. یکسری از دوستان و مسئولان نه تنها دنبال کمک کردن نیستند، بلکه دنبال فاصله انداختن بین بازیکنان و بقیه هستند.

 «هیچ تلاش و اراده‌ای برای حل مشکلات ندیدیم.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: پس از صحبت‌هایی که هفته گذشته انجام دادیم هیچ اتفاق مثبتی نیفتاد و برعکس اتفاقات منفی افتاد. حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه‌ای با حضور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه ما شرکت کرد و یکسری از موضوعات مشخص شد. هیچ اتفاق مثبتی که به سود تیم باشد و بدانیم گروه مدیریتی پشت ما قرار دارد، ندیدیم. ما فقط خودمان هستیم و خودمان. با بالاترین مسئولان این کشور از طریق مصاحبه‌ها پیغام دادیم، ولی اتفاقی نیفتاد. باید بحث موضوع ملی را به ما توضیح دهند، چون درباره استقلال بیشتر بحث «میلی» پیش آمد تا ملی! برای تیم‌های دیگر چنین اتفاقاتی افتاد و به درستی هم اقدام شد و خوشحال شدیم به تیم‌های دولتی کمک شد. بیشتر کمک‌ها به همین مردم و هواداران است و باید به استقلال هم کمک می‌شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که برای مشکلات با چه کسی صحبت می‌کنند، گفت: سلسله مراتب در تیم ما معنی ندارد، چون به هر کسی که مسئول است و فلان موضوع را انتقال می‌دهیم، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ما ابتدا با سرمربی، سرپرست، مدیر اجرایی صحبت کردیم و سپس هفته گذشته از آقای مخبر، وزیر ورزش و جوانان و ... کمک خواستیم، ولی انگار نه انگار استقلال است. ما تا چه زمانی باید ضربه مدیرانی را بخوریم که هیچ تخصصی ندارند؟ برنامه یک ساعته برگزار کردند و خیلی از موضوعات برای مردم مشخص شد، در صورتی که ما شب و روز با این مدیران رو در رو هستیم!

غلامی در مورد اینکه با این شرایط ممکن است ریکاردو ساپینتو از استقلال برود، خاطر نشان کرد: قول می‌دهم با توجه به حس و انگیزه‌ای که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد، موضوعی نیست که تمرین نکنیم و اتفاق بدی بیفتد. تا روز آخر برای هدف‌مان می‌جنگیم، ولی حق‌مان را می‌خواهیم. مسئول ما چه کسی است و باید با چه کسی صحبت کنیم؟ کسی را که خودش را به خواب زده است، نمی‌توان بیدار کرد. دیگر واقعاً کلمه امید برای حل مشکلات ما مُرده است، امید ما فقط به خودمان و کادر فنی است تا آخر فصل به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36v6z4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخستین واکنش عارف غلامی به جنجالی‌ترین جریمه سال!