تاریخ انتشار: 1402/01/20 10:25
کد خبر: 8089

مسئله‌ای که فکر یحیی را مشغول کرده است!

بزرگترین مشغله ذهنی یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دربی پیش رو ارتباط دارد.
مسئله‌ای که فکر یحیی را مشغول کرده است!

پرسپولیس بعد از کسب چند نتیجه ضعیف در نیم فصل دوم، صدرجدول را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد. حالا یحیی و تیمش پس از دو برد مقابل مس رفسنجان و ملوان در سال جدید و البته شکست سپاهان مقابل تراکتور، خودشان را دوباره در یکقدمی صدر جدول می‌بینند. پرسپولیس، استقلال و سپاهان ۵ فینال تا پایان لیگ پیش رو دارند و اصلا نمی‌توان پیشبینی کرد که کدام تیم در نهایت جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

هرچند پرسپولیس هفته آینده باید در کرمان به مصاف مس برود، ولی کیست که نداند تمام فکر و ذکر یحیی روی دربی سوم اردیبهشت است. دربی که جدا از حساسیت‌های همیشگی، به لحاظ جدولی هم بسیار مهم شده و پرسپولیس اگر در این فصل قهرمانی می‌خواهد، باید رقیب سنتی را از پیش رو بردارد. این عکس از سرمربی پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل هوادار که بعد از بازی با ملوان برگزار شد، گرفته شده و کاملا مشخص است که یحیی از همین حالا به فکر بازی فوق العاده حساس مقابل استقلال است.

گل‌محمدی به این فکر می‌کند چطور مقابل تیم سرحال ساپینتو صف آرایی کند و ستاره‌های هجومی استقلال را مهار کند. گل‌محمدی که به شدت تحت فشار قرار دارد، خوب می‌داند اگر امسال جام نگیرد آینده کاری‌اش در پرسپولیس به خطر خواهد افتاد و هیچ بعید نیست در صورت ناکامی در این فصل، زودتر از پایان قراردادش پرسپولیس را ترک کند. با این وجود یحیی هرچه که دارد را در این ۵ بازی باقی مانده و البته بازی جام حذفی مقابل گل گهر می‌گذارد تا خودش را به جام نزدیک‌تر کند و همچنین محبوبیت از دست رفته خودش را بازگرداند.

گل‌محمدی بعد از کسب نتایج نه چندان خوب در این فصل و از دست دادن صدر جدول، به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت و حتی عده‌ای از پرسپولیسی‌ها علیه او شعار دادند. یحیی به خوبی بر این موضوع واقف است که اگر نیمکت پرسپولیس را می‌خواهد و دوست دارد دوباره محبوب پرسپولیسی‌ها شود، باید هرطور شده امسال جام بگیرد. مسیر جام گرفتن یحیی هم از دربی می‌گذرد.

از همین رو بازی دو هفته بعد مقابل استقلال حکم مرگ و زندگی را برای سرمربی خونسرد قرمزها دارد و گل‌محمدی از همین حالا در فکر آن بازی بسیار مهم است تا اتفاقات خوبی را برای تیمش رقم بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlaa4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی پرسپولیس ماندنی است؟