تاریخ انتشار: 1402/01/20 12:52
کد خبر: 8086

بازیکنان استقلال در آستانه دربی اعتصاب می‌کنند؟/ حمایتی نمی‌بینیم که بخواهند انگیزه‌ای به تیم بدهند

هافبک استقلال می‌گوید تمرکز اعضای تیمش روی مسابقه با هوادار است و فعلا به دربی و دیدار با پرسپولیس فکر نمی‌کنند.
بازیکنان استقلال در آستانه دربی اعتصاب می‌کنند؟/ حمایتی نمی‌بینیم که بخواهند انگیزه‌ای به تیم بدهند

آرش رضاوند یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در فصل جاری لیگ برتر بوده است. هافبک باتجربه آبی ها که اعتماد ریکاردو ساپینتو را همراه خود دارد، معتقد است که تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر باید 5 بازی پایانی را نیز با برد پشت سر بگذارد و البته که بر این باور است بازی‌های آبی ها نسبت به پرسپولیس و سپاهان سخت‌تر است.

رضاوند درباره شرایط استقلال و وضعیت پیش روی این تیم صحبت کرده که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

بازی با آلومینیوم اراک؟

می‌دانستیم بازی سختی داریم و آلومینیوم هم مدت‌ها بود شکست نمی‌خورد. ما در این بازی برتری خودمان را نشان دادیم و مثل چند بازی گذشته، فوتبالی خوب و تهاجمی را به نمایش گذاشتیم. اگر بدشانس نبودیم، می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم.

بازهم تیر دروازه؟

بله، این برای دومین بازی پیاپی بود که تیر دروازه مانع از گلزنی من شد. امیدوارم بدشانسی دست از سرم بردارد و برای استقلال گل هم بزنم.

شرایط استقلال در جدول لیگ؟

با نتایجی که این هفته رقم خورد همه‌چیز پیچیده‌تر شد. هر 3مدعی دوست دارند قهرمان شوند و امیدوارم در نهایت استقلال جام را بالای سر ببرد.

شانس قهرمانی استقلال؟

در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست ولی تیم ما روند خوبی داشته و در این 9هفته فقط مقابل نساجی مساوی کردیم و بقیه بازی‌ها را بردیم. در بازی با نساجی هم البته مستحق برد بودیم. ما نهایت تلاش خودمان را به‌کار می‌گیریم و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما 8امتیاز از تیم صدرنشین عقب بودیم ولی این را جبران کردیم و البته باید بگویم که حمایت هواداران هم بسیار مهم بود. زور استقلال با حضور هواداران دوبرابر می‌شود و امیدوارم آنها در 5بازی پایانی حمایت صددرصدی از تیم ما داشته باشند. من خوشحالم که شرایط برای حضور هواداران در بازی‌های لیگ برتر فراهم شد و این موضوع حتی در کیفیت فنی بازی‌ها هم تأثیر مثبتی گذاشت.

بازی‌های آسان سپاهان در ادامه لیگ؟

بازی‌های استقلال از 2مدعی دیگر سخت‌تر است ولی ما در هفته‌های اخیر نشان دادیم که از دل بازی‌های سخت هم می‌توانیم با برد بیرون بیاییم که می‌توان به بازی با فولاد، گل‌گهر و آلومینیوم اشاره کرد.

برد در دربی مقابل پرسپولیس؟

ما الان یک بازی مهم با هوادار داریم و باید 3امتیاز بازی را بگیریم. بعد از این بازی می‌توانیم در مورد دربی صحبت کنیم ولی قطعا این بازی هم اهمیت خاص خودش را دارد. ما 5بازی داریم که هر کدام از آنها حکم فینال را دارند و برای قهرمانی باید هر 5بازی را ببریم.

محبوبیت ساپینتو؟

ساپینتو در این مدت معرفت خودش را به همه استقلالی‌ها نشان داد. او در این شرایط سخت و مشکلاتی که باشگاه دارد، ایستاد و کارش را انجام داد و چیزی برای تیم کم نگذاشت. از لحاظ فنی هم که نیازی به تعریف ندارد، من چندماه پیش هم با شما صحبت کردم و گفتم که او مربی بسیار خوبی است، در یک مقطع هم که نتیجه نگرفتیم، به‌خاطر مصدومیت بازیکنان بود. ساپینتو در این مدت توانایی‌های خودش را نشان داد، امیدوارم او کاپ لیگ برتر را بالای سر ببرد.

فوتبال زیبای استقلال؟

در این مورد رسانه‌ها، کارشناسان و هواداران بهتر می‌توانند نظر بدهند. امید به گلزنی در تیم ما به‌شدت بالاست و فوتبالی که امسال بازی می‌کنیم تماشاگرپسند است.

پرداخت نشدن مطالبات؟

ما چشم خود را به روی تمام مشکلات بسته‌ایم و دنبال این هم نیستیم که اعتصاب کنیم. می‌دانیم که 5بازی سرنوشت‌ساز مانده و برای دبل قهرمانی تا آخرین لحظه می‌جنگیم. البته شرایط واقعا سخت است و ما نمی‌دانیم این 60درصد پول باقیمانده را چه زمانی دریافت خواهیم کرد. ما فقط برای هواداران و خوشحالی آنها بازی خواهیم کرد ولی امیدوارم اتفاقات مثبتی از لحاظ مالی برایمان رخ دهد. ما حتی شب عید هم پولی نگرفتیم. امیدوارم مسئولان فکری به حال استقلال کنند. الان چه برنده شویم و چه نشویم، حمایتی از سوی باشگاه نمی‌بینیم که بخواهند انگیزه‌ای به تیم بدهند. همه ما خانواده داریم و با مشکلات مختلف روبه‌رو هستیم، واقعا نمی‌دانیم کی قرار است طلب‌هایمان را بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ng7v2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاثیر قطعی نتایج تیم ملی بر اوضاع پرسپولیس