تاریخ انتشار: 1402/01/20 14:53
آبی‌ها برای پرداخت طلب استراماچونی هنوز زمان دارند
کد خبر: 8082

فرصت +50 روزه استقلال برای فرار از کسر امتیاز!

برای پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، باشگاه استقلال بیش از 50 روز فرصت دارد.
فرصت +50 روزه استقلال برای فرار از کسر امتیاز!

برخلاف تصور قبلی، استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی فرصت بیشتری دارد. پس از حذف آبی ها از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، خطر بعدی که این تیم را تهدید می کرد، موضوع بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و البته کسر امتیاز از این تیم بود که منجر به نگرانی هواداران شد.

گفته می شد که اگر استقلال تا تاریخ 31 فروردین موفق به پرداخت این بدهی نشود، خطرات سنگینی این تیم را تهدید می کند. چرا که رأی پرونده استراماچونی در ترایخ اول فروردین به باشگاه ابلاغ شد و از آنجایی که فرصت یک ماهه ای در اختیار آبی ها گذاشته شده، آنها باید تا پیش از اتمام فروردین، این مطالبات را پرداخت کنند.

حالا و با اعلام معاون بین الملل آبی ها، این تیم زمان بیشتری برای واریز بدهی خود به حساب سرمربی ایتالیایی دارد. حامد افضلی در گفتگویی با رسانه رسمی استقلال گفت: این طور نیست که مهلت پرداخت طلب استراماچونی ۳۱ فروردین باشد و پس از آن باشگاه با محرومیت نقل و انتقالاتی و یا کسر امتیاز رو به رو‌ شود.

او ادامه داد: بر اساس قوانین فیفا که به صراحت هم اعلام شده، طبق رای فیفا، باشگاه باید تا ۳۰ روز مطالبات سرمربی پیشین خود را پرداخت نماید اما در صورتی که یکی از طرفین پرونده درخواست گرندز رای یا جزییات پرونده را داشته باشد، زمان پرداخت پول تا زمان اعلام جزییات رای به تعویق می‌افتد.

وی افزود: باشگاه استقلال دوم فروردین و پس از اعلام رای پرونده استراماچونی، درخواست گرندز پرونده را داده و با توجه به اینکه هنوز گرندز رای اعلام نشده، مهلت بیشتری برای پرداخت این پول وجود دارد و اعلام تاریخ نهایی ۳۱ فروردین، درست نیست.

بدین ترتیب و پس از ابلاغ جزئیات رأی صادره از سوی فیفا، استقلال فرصتی ۲۱ روزه برای اعتراض به رای و در نهایت فرصتی ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات این مربی دارد. در نتیجه آبی ها بیش از 50 روز دیگر برای پرداخت طلب استراماچونی زمان دارند که طبیعتا هر چقدر که درخواست گرندز آبی ها دیرتر از سوی فیفا صادر شود، فرصت استقلال نیز برای پرداخت طلب استراماچونی بیشتر می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzyk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری مدیرعامل اسبق استقلال درخصوص استراماچونی