تاریخ انتشار: 1402/01/22 11:22
کد خبر: 7983

بلیت بازی نساجی با آلومینیوم اراک رایگان شد

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، گفت: بلیت بازی تیم‌های نساجی مازندران برابر آلومینیوم اراک درهفته بیست وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رایگان اعلام شد وعلاقمندان می‌توانند برای تماشای این بازی به ورزشگاه بیایند.
بلیت بازی نساجی با آلومینیوم اراک رایگان شد

ایزد سیف‌الله پور امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: از هواداران بابت ۱۱هفته ناکامی برای رسیدن به پیروزی پوزش می‌خواهیم و امیدواریم در بازی این هفته هواداران درکنار تیم محبوب شان باشند.

وی ادامه داد: تنها تکیه‌گاه، امید و انگیزه ما برای خدمت به باشگاه نساجی همین هواداران پرشور و فهیم هستند که از لحاظ کیفیت هواداری در ایران نظیر ندارند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، با اشاره اینکه جنس هواداری نساجی‌چی‌ها به هیچ عنوان قابل ارزش‌گذاری نیست، تصریح کرد: با توجه به تغییرات انجام‌شده در کادر فنی و با توجه به بازی حساسی که درپیش داریم، با لطف مالکیت و موافقت هیات مدیره باشگاه تصمیم بر این شد که بلیت این دیدار به‌صورت رایگان تقدیم هواداران عزیز شود.

تیم نساجی مازندران درهفته بیست وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ جمعه شب در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم آلومینیوم اراک است.

تا پایان هفته بیست وپنجم این مسابقات تیم نساجی مازندران با کسب ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم و آلومینیوم اراک هم با همین تعداد بازی و کسب ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی شانزده تیمی این مسابقات حضور دارند.

نساجی مازندران درحالی دراین هفته به مصاف تیم آلومینیوم اراک خواهد رفت که این تیم درچند روز گذشته دست خوش تغییرات درکادرفنی شده و پس از برکناری حمیدمطهری به علت کسب نتایج ضعیف، " کارلوس انرخوز هرناندز" اسپانیایی سکان هدایت سرخ پوش قائمشهری را برعهده گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knzv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار نساجی - گل‌گهر یک مهمان ویژه دارد