تاریخ انتشار: 1402/01/22 14:08
بازگشت صالح، روزبه و مرادمند به ترکیب اصلی
کد خبر: 7977

با پرانگیزه‌ترین بازیکنان تمرین استقلال آشنا شوید!

سه بازیکن استقلال که به احتمال فراوان در دیدار برابر هوادار به میدان می روند، از روحیه بالایی برخوردارند.
با پرانگیزه‌ترین بازیکنان تمرین استقلال آشنا شوید!

چهار اخطاره شدن 2 بازیکن خارجی استقلال و البته پایان محرومیت روزبه چشمی، باعث شده تا او به همراه 2 بازیکن دیگر استقلال یعنی صالح حردانی و حسین مرادمند برای بازگشت به ترکیب اصلی در دیدار هفته بعد برابر هوادار، امید زیادی داشته باشند.

اخطاری که روزبه در دیدار هفته بیست و چهارم دریافت کرد، منجر به محرومیت او برابر آلومینیوم شد تا این بازیکن از پای تلویزیون نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش باشد. با این حال، آبی ها در اراک تلفات دیگری دادند و این بار سیلوا و یامگا چهار کارته شده و از بازی هفته بعد محروم شدند.

از آنجایی که بازگشت چشمی به ترکیب اصلی قطعی است، ساپینتو برای انتخاب جانشین بازیکنان خارجی تیمش 2 راه پیش رو دارد. حضور حردانی در سمت راست قطعی است اما سرمربی پرتغالی می تواند از روزبه در پست مدافع استفاده کند و یا اینکه او به مانند همیشه و به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه کند تا حسین مرادمند در خط دفاعی به کار گرفته شود.

zpwlqbke

مرادمند که پس از مصدومیت در دیدار هفته چهاردهم برابر مس رفسنجان از میادین به دور بود، هفته قبل و برای دقایقی مقابل آلومینیوم به میدان رفت تا به شرایط بازی برگردد. مسئله ای که شانس او برای حضور فیکس در بازی با هوادار نیز افزایش داده است.

در شرایطی که استقلال پس از این بازی باید به مصاف پرسپولیس برود، در نتیجه حردانی و مرادمند از انگیزه های زیادی برخوردار هستند تا با درخشش برابر هوادار، شانس حضور در دربی پایتخت را نیز داشته باشند.

s3z02att

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agql2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورود قلعه‌نویی برای حل معضل مالی استقلال

جباری: استقلال در حد قهرمانی بسته نشده
رفتارهای احساسی ساپینتو به ضرر تیم است