تاریخ انتشار: 1402/01/23 12:34
نیاز مبرم به گلزنی‌های بیشتر استقلال
کد خبر: 7939

چشمان ساپینتو به ساق‌های این ستاره

استقلال در شرایط مساوی ممکن است جام را به تیم سپاهان و پرسپولیس بدهد به این خاطر که این تیم ها در حال حاضر تفاضل گل بهتری نسبت به تیم ریکاردو ساپینتو دارند.
چشمان ساپینتو به ساق‌های این ستاره

عملکرد استقلال در فاز تهاجمی در دور برگشت فوق العاده بوده است. با همه فرصت‌هایی که استقلال از دست داد. نمونه‌اش در بازی با آلومینیوم اراک فرصتی که محمد محبی از دست داد یا امیر ارسلان مطهری که در موقعیت نسبتا خوب نتوانست از روی سر پورحمیدی توپ را وارد دروازه تیم آلومینیوم اراک کند. استقلال در دور برگشت لیگ برتر در 10 بازی 21 گل زده و معدل گل زده این تیم در هر بازی 2.1 است و لقب تهاجمی ترین تیم دور برگشت را به خود اختصاص داده است و در جدول تیم های تهاجمی لیگ برتر هم بعد از سپاهان و گل گهر 37 گله با 36 گل دوم است. اما آبی ها در دور رفت لیگ برتر اصلا خوب گل نزدند. تعداد گل هایی که از استقلال در دور رفت به ثبت رسید 15 گل در 15 بازی بود. یعنی هر بازی یک گل.

استقلال با نمایش های تهاجمی در دور برگشت و بازی های خوب و امتیازات مهمی که به دست آورد فاصله با صدر را از بین برد و اکنون با سپاهان صدرنشین امتیاز است و شمار امتیازاتش از تیم پرسپولیس هم بیشتر شده است اما برای تکرار قهرمانی نیاز به یک اتفاق وِیژه هم دارد. تفاضل گل بیشتر نسبت به سپاهان و پرسپولیس. ممکن است در روز پایانی لیگ برتر امتیازات برابر شود و آنوقت است که این موضوع برای آبی ها مهم خواهد شد. استقلال در هفته های پایانی به گلزنی محمد محبی نیاز دارد. هم چنین امیر ارسلان مطهری و حتی هافبک های تهاجمی تیم. سعید مهری و آرش رضاوند. شاید برای پیروزی گل مهدی قایدی کافی باشد اما برای بهتر کردن تفاضل محمد محبی و همان طور که اشاره شد دیگر مهره های تهاجمی تیم هم باید به کمک استقلال بیایند و در هفته های پایانی گل بزنند.

محمد محبی

رقابت بین سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای تصاحب جام این فصل داغ شده است و در هفته های پایانی عملکرد ستاره ها بدون شک می تواند کمک شایانی به این تیم ها برای تصاحب جام بکند. در استقلال امیدهای کادر فنی در کنار مهدی قایدی به محمد محبی دوخته شده است که در خط حمله یک مهاجم پرتلاش است و جدا از پاس های خوبی که می دهد خودش هم موقعیت می سازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orpg2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام غیرمنتظره ساپینتو قبل از بازی دربی