تاریخ انتشار: 1402/01/24 08:58
کد خبر: 7898

دومین محرومیت جام را از پرسپولیس می گیرد؟

پرسپولیس بعد از بازی مس کرمان یکی از حساس‌ترین دربی‌های سال‌های اخیر را پیش رو دارد.
 دومین محرومیت جام را از پرسپولیس می گیرد؟

بیرانوند هفته گذشته مقابل ملوان یکی از بهترین نمایش‌های فصلش را داشت و علاوه‌بر ثبت کلین‌شیت مقابل انزلی‌چی‌ها، با اعتماد به نفسی کم‌نظیر در میدان حاضر بود و تصویر لبخندهای او هنگام دریبل زدن بازیکنان حریف به یکی از صحنه‌های ماندگار این فصل برای پرسپولیس تبدیل شد.

بیرانوند که به دلیل اخراج مقابل آلومینیوم اراک، یک بازی محرومیت را تجربه کرد، هفته‌ها با سه کارت زرد و با احتیاط خاصی بازی کرده و حالا باید مقابل مس کرمان علاوه‌بر ثبت یک کلین‌شیت خارج از خانه، از خودش نیز مقابل محرومیت محافظت کند.

پرسپولیس بعد از بازی مس کرمان یکی از حساس‌ترین دربی‌های سال‌های اخیر را پیش رو دارد و حضور بیرانوند در چارچوب دروازه سرخ‌ها بسیار برای کادرفنی و هواداران این تیم حائز اهمیت است.

بدون شک بیرانوند در این هفته باید بدون اعتراض و عصبانیت و البته به دور از وقت‌کشی مقابل مس کرمان بازی کند تا مهمترین بازی فصل را از دست ندهد. او موقعیت پیچیده‌ای در کرمان دارد، ولی بعید است یحیی گل‌محمدی قصد استراحت دادن به او را داشته باشد، چرا که می‌داند برای بازگشت به صدر جدول ابتدا به سه امتیاز کامل بازی این هفته نیازمند است؛ با این حال کادرفنی می‌تواند به احمد گوهری نیز برای این بازی آماده‌باش بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27p8d2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسئله‌ای که فکر یحیی را مشغول کرده است!