تاریخ انتشار: 1402/01/26 02:23
کد خبر: 7780

اختصاصی/ استقلال- هوادار؛ ساپینتو به دنبال‌ پس گرفتن امانتی از یحیی قبل از دربی

استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هوادار می رود.
اختصاصی/ استقلال- هوادار؛ ساپینتو به دنبال‌ پس گرفتن امانتی از یحیی قبل از دربی

علی مسعودی؛ استقلال در حالی در هفته بیست و ششم امروز شنبه به مصاف هوادار تهران می‌ رود که با توجه‌ به برد پرسپولیس مقابل مس کرمان راهی جز شکست هوادار را ندارد و باید سه امتیاز را بگیرد و در کورس قهرمانی باقی بماند. آبی پوشان در حال حاضر با یک بازی کم تر در رتبه سوم بعد از پرسپولیس 54 امتیازی(با یک بازی بیشتر) و سپاهان 52 امتیازی قرار دارند و شاگردان ساپینتو در این اندیشه هستند تا با پیروزی و کسب سه امتیاز و لغزش احتمالی سپاهان برابر مس رفسنجان به صدر جدول صعود نمایند تا قبل از دربی بالاتر از حریف دیرینه خود قرار داشته باشند.

بدون تردید سه امتیاز قبل از دربی بسیار واجب است و این را هم ساپینتو به خوبی می‌داند که امتیاز از دست دادن قبل از دربی چه عواقبی دارد و هم بازیکنان می دانند فاصله گرفتن از دو تیم بالای جدولی یعنی دور شدن از قهرمانی در لیگ بیست و دوم.
استقلال به مصاف تیمی می‌رود که خیلی راحت امتیاز نمی دهد و معمولا تیم‌های ساکت الهامی مقابل تیم‌های بالای جدولی همیشه دردسر ساز بوده اند.

نتایج جدول طوری است که اگر سپاهان نیز مقابل مس رفسنجان امتیاز از دست دهد و استقلال برابر هوادار به برتری‌ برسد با صدرنشینی به استقبال دربی میرود که شاید نتیجه همین دیدار سرنوشت‌ قهرمانی را مشخص کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqva3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/تلاش ساپینتو و شاگردانش برای کاهش افتضاح مدیریتی!
آلومینیوم اراک - استقلال؛

رد درخواست استقلال، غیبت ساپینتو مقابل گل‌گهر
در انتظار تعلیق دو جلسه از محرومیت