تاریخ انتشار: 1395/08/25 13:05
مرفاوی و نبردهای تمام استقلالی
کد خبر: 249042

دو بازی بیرون از خانه مقابل استقلال و قلعه‌نویی

تیم صبای قم دو دیدار حساس را پیش رو دارد؛ دو بازی بیرون از خانه مقابل استقلال و تراکتورسازی.
دو بازی بیرون از خانه مقابل استقلال و قلعه‌نویی

به گزارش فرتاک ورزشی، صمد مرفاوی در فصل شانزدهم کار سختی برای نگه داشتن تیم صبا در لیگ برتر دارد. او در این راه باید نهایت تلاشش را به کار بگیرد تا بتواند امتیاز این تیم را حفظ کند. دو بازی آینده تیم صبای قم در حذفی و لیگ برتر می تواند از نظر انگیزشی کمک شایانی به تیم تحت امر مرفاوی انجام دهد.

 

صبا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه به مصاف استقلال تهران خواهد رفت. رویارویی مرفاوی و استقلال تحت هر شرایطی جذابیت خاص خودش را دارد. مهاجم سابق استقلال که سابقه سرمربیگری این تیم را داشته اگرچه معمولا وقتی در قامت مربی مقابل تیم سابقش قرار گرفته، نتوانسته نتیجه خوبی کسب کند ولی رویارویی اش با آبی پوشان پایتخت جذاب خواهد بود.

 

از سوی دیگر تیم صبا در هفته یازدهم لیگ برتر روز 5 آذرماه میهمان تراکتورسازی است که هدایتش را امیر قلعه نویی برعهده دارد. شاید مرفاوی برای سرمربیگری اش در استقلال به نوعی مدیون قلعه نویی باشد. دوره ای که قلعه نویی به تیم ملی رفت، او مرفاوی را به عنوان سرمربی پیشنهاد کرد. حالا جمعه هفته آینده مرفاوی و قلعه نویی در تبریز و در افتتاحیه ورزشگاه یادگار روبه روی یکدیگر قرار می گیرند که جالب توجه است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry7gy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان صبای قم برای استقلال