تاریخ انتشار: 1402/01/30 23:52
جواب سنگین پیشکسوت استقلال به پرسپولیسی‌ها؛
کد خبر: 7560

پرسپولیسی‌ها اول بازی با نساجی را آنالیز کنند بعد به هوادار‌ برسند!/ آیا حقیقی هم از آنها ۵ گل خورد تبانی کرده بود؟!

محمد نوری پیشکسوت استقلال جواب سنگینی را به حاشیه سازان بازی استقلال با هوادار داد تا کری بین پیشکسوتان به اوج خودش برسد!
پرسپولیسی‌ها اول بازی با نساجی را آنالیز کنند بعد به هوادار‌ برسند!/ آیا حقیقی هم از آنها ۵ گل خورد تبانی کرده بود؟!

پس از پیروزی پر گل استقلال مقابل هوادار در خصوص این مسابقه حرف و حدیث هایی مطرح شد که در این رابطه نظر محمد نوری پیشکسوت استقلال را پرسیدم که او اعتقاد دارد اگر قرار است در خصوص بازی با هوادار بحث کنند بهتر است اول در رابطه با بازی رفت نساجی و پرسپولیس بحث شود!

فرتاک ورزشی: چرا وقتی‌ استقلال برد پر گل به دست آورد صدای پرسپولیسی ها درآمد؟

به هر حال اینطور که ما متوجه شدیم در فوتبال ایران به جز پرسپولیس هیچ تیمی حق  زدن بیش از ۴ گل به دیگر تیم ها را ندارد چون اگر این اتفاق رخ دهد مشکل درست می شود. نشان به نشان که همین د‌و فصل پیش سپاهان هم بیش از ۴ گل به آلومینیوم اراک زد که پرسپولیسی ها به این نتیجه هم مشکوک شدند. البته ما به این چیزها عادت کردیم و می دانم داستان از کجا آب می خورد و چرا دنبال زدن استقلال هستند.

فرتاک ورزشی: عده ای مدعی شده‌اند کمیته اخلاق باید این بازی را بررسی کند؟

به این دوستان! باید بگویم اگر قرار است این بازی بررسی شود اول بهتر است بازی پرسپولیس با نساجی قائمشهر بررسی شود که ۵ گل به این زدند یکی از دیگری مشکوک تر بود! در همین بازی آقای حقیقی گلر سابق پرسپولیس توپ ها را جلو پای بازیکنان پرسپولیس می انداخت آیا تبانی کرده بود؟! ایا ما به این بازی مشکوک شیدیم؟! ما از این بازی گذشتیم و‌ حرفی هم نزدیم‌. فوتبال همین است و منچستریونایتد هم از لیورپول ۷ گل خورد ولی از این بحث ها نشد حال ما  چون ۶  گل به هوادار زدیم همه چیز مشکوک شد؟! بابا جمع کنید این بند و بساط را!

فرتاک ورزشی: دربی را چطور می بینید؟

پرسپولیسی از همین دربی ترسیده و از الان فکر می کند کدام بازیکن را بگیرد؟! قایدی را بگیرند؟ محبی را بگیرند؟ رضاوند را بگیرند؟ کدام‌ بازیکن را بگیرند؟! این ترس است که به بازی با هوادار مشکوک شده اند و گرنه استقلال باید بیش از ۶ گل می زد نه ۶ گل.

فرتاک ورزشی: مشکل مالی استقلال هم حل شد؟!

این پشت پرده‌ دارد که اول می خواستند استقلال را از آسیا حذف کنند و بعد هم از لیگ برتر و جام‌ حذفی که کور خوانده اند چون این استقلال به هیچ تیمی باج نخواهد داد.

گفت و گو؛ علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lny74

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوری: انتقادهای اَلکی و برخی شیطنت‌ها نباشد اتفاقات خوبی برای استقلال می‌افتد/ تیم ساپینتو بوی قهرمانی می‌دهد