تاریخ انتشار: 1402/02/01 09:53
کد خبر: 7510

قایدی بازهم به پرسپولیسی‌ها لایی می‌زند؟

اسم مهدی قایدی این روزها حسابی سر زبان‌هاست و درخشش او در استقلال همه را حیرت زده کرده و عملکرد خیره کننده چند هفته اخیرش، پرسپولیسی‌ها را نگران کرده است و آنها باید فکری به حال او در دربی کنند.
 قایدی بازهم به پرسپولیسی‌ها لایی می‌زند؟

قایدی به درخواست علیرضا منصوریان به استقلال آمد و در اولین بازی خود با پیراهن آبی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوزستان با حرکات تماشایی تمام ورزشگاه را از جایشان بلند کرد و این درخشش ادامه دار شد. چه کسی فکرش را می‌کرد  این پسر کوچک حالا در فوتبال ایران بزرگی کند.

حتی با آمدن استراماچونی، شفر، فکری، مجیدی و حالا ساپینتو همچنان به این جوان بوشهری میدان داده شده و او هم جواب اعتماد تمام این مربیان را داده است و هیچ مربی‌ای در استقلال از بازی دادن به این ستاره کوچک پشیمان که نشده، بلکه ‌کیف هم کرده است و در خیلی از نتایج استقلال از جمله گل ها و دریبل های مرگبار و پنالتی های تعیین کننده، این قایدی است که حرف اول را می‌زند.

باشوی بوشهری فقط پیراهن تیم ملی را  کم دارد که آن هم باید دید چه زمان به مهدی میدان داده خواهد شد؟

از اینها که بگذریم، کلید موفقیت استقلال در دربی شماره ۱۰۰ در دستان قایدی خواهد بود و او می‌تواند سرنوشت این بازی مهم را رقم بزند و این بازی حساس را برای استقلالی ها زیبا و خاطره انگیز کند.

قرمزها در بازی هایی که قایدی حضور داشته تا حدودی در مهار او ناکام بوده اند و با گل ها و دریبل های خودش تیم رقیب را اذیت کرده است و باید منتظر ماند و دید آیا قایدی باز هم به پرسپولیس گل و لایی می‌زند؟

البته که مهار این بازیکن کار هر تیم و مربی ای نیست و رمز موفقیت ساپینتو قطعا مهدی قایدی خواهد بود و این مربی پرتغالی می‌تواند با این بازیکن ریزنقش، جام قهرمانی را کسب کند.

البته نباید از عملکرد خوب دیگر بازیکنان استقلال مثل ارسلان مطهری، محمد محبی و .... در تیم به راحتی عبور کرد اما باید اعتراف کنیم قایدی چیز دیگری است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnyo2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دستور ویژه یحیی؛ قایدی را مهار کنید