تاریخ انتشار: 1402/02/01 11:42
کد خبر: 7508

واکنش گل محمدی به حضور جاسوس استقلالی در پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حساسیتی نسبت به درز اطلاعات از ترکیب اصلی تیمش برای دربی ۱۰۰ ندارد.
واکنش گل محمدی به حضور جاسوس استقلالی در پرسپولیس

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری دربی ۱۰۰ پایتخت مقابل استقلال تهران در حالی پیگیری می‌شود که شرایط محمد عمری برای حضور در ترکیب این تیم امیدوار کننده است.

او که همراه با سیامک نعمتی دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است در یکی دو روز گذشته شرایط ایده آلی برای حضور در ترکیب سرخپوشان داشته و منتظر نظر سرمربی تیم برای بازی در دربی صدم پایتخت است.

عدم حضور عمری به همراه احتمال برخی تغییرات در ترکیب تهاجمی پرسپولیس باعث حاشیه‌هایی مبنی بر مخفی کاری در تمرینات این تیم منتشر شده است تا رقیب سنتی این تیم خبر از یازده بازیکن اصلی پرسپولیس دریافت نکند.

این در حالی است که گل محمدی علاقه‌ای برای توجه به چنین حاشیه‌هایی ندارد تا درز اخبار مربوط به ترکیب این تیم در بازی دربی چندان برایش اهمیت نداشته باشد.

گل محمدی قصد ایجاد تغییرات اندکی را در تیمش دارد و برنامه‌ای برای غافلگیر کردن حریف در کار نیست. از این رو لو رفتن ترکیب تیمش مقابل استقلال برای سرمربی سرخپوشان اهمیت زیادی ندارد چرا که خودش هم اطلاعات کاملی از آبی پوشان پایتخت برای دربی صدم دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۶ یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqy63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار جالب دربی / استقلال پرگل می‌برد، پرسپولیس خفیف!