تاریخ انتشار: 1402/02/02 08:55
کد خبر: 7464

جزئیاتی تازه درباره ترکیب استقلال در دربی

ممکن است ریکاردو ساپینتو به نسبت بازی با هوادار دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند. در این صورت استقلال با ترکیب جدید آغازگر دربی ۱۰۰ خواهد بود.
جزئیاتی تازه درباره ترکیب استقلال در دربی

استقلال مصاف با هوادار را با نتیجه شگفت انگیز ۶-۱ به سود خود به پایان برد اما دور از ذهن است، بازی با پرسپولیس را با همین ترکیب آغاز کند.

آرتور کوین یامگا برای دربی به پست دفاع راست برمی‌گردد و رافائل سیلوا هم در کنار عارف غلامی در قلب خط دفاعی قرار می‌گیرند. این دو در بازی هوادار به دلیل محرومیت در ترکیب تیم قرار نگرفتند و بر همین اساس صالح حردانی و محمد حسین مرادمند در بازی با پرسپولیس روی نیمکت خواهند نشست.

اما این‌ها تنها تغییرات احتمالی در ترکیب تیم استقلال نیست. پیمان بابایی بعد از اینکه در بازی با هوادار بین دو نیمه به جای امیر ارسلان مطهری به میدان آمد خیلی خوب بازی کرد و ممکن است در دربی جای امیر ارسلان مطهری را بگیرد. هم چنین آرش رضاوند هم چنین از ناحیه مچ پا مصدوم است و ممکن است جای خود را به مهدی مهدی پور بدهد. دیگر نفرات استقلال در ترکیب این تیم تغییر نخواهند کرد. در صورتی که همه این تغییرات صورت گیرد سیستم استقلال تغییر نمی‌کند و با آبی‌ها در هر صورت با شیوه ۳-۳-۴ بازی خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4paqr4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس