تاریخ انتشار: 1402/02/03 11:44
18 بازیکن در حسرت 7 بازیکن پرسپولیس در دربی
کد خبر: 7417

چه کسی نقشه شادی گل برابر استقلال چیده است

در ترکیب پرسولیس بازیکنانی مثل امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، علی نعمتی و سروش رفیعی هفت بازیکنی محسوب می‌شوند که تجربه گلزنی در دربی را مزه کرده‌اند.
چه کسی نقشه شادی گل برابر استقلال چیده است

 شاید این یکی از اتفاقات مثبت لیست پرسپولیس برای یحیی گل محمدی باشد که از هفت بازیکنی در جمع نفرات خود بهره می‌برد که پیش از این طعم گلزنی در این بازی را چشیده و مطمئنا همین انگیزه‌ای بزرگ برای آنها محسوب می شود که بار دیگر به دنبال تکرار این اتفاق باشند.

امید عالیشاه از جمله قدیمی‌ترین گلزنان پرسپولیس محسوب می‌شود که در زمان هدایت حمید درخشان توانست بعد از مدت‌ها طلسم عدم پیروزی تیمش را در دربی بشکند. او ثانیه‌هایی بعد از گلی که به ثمر رساند اما از زمین بازی اخراج شد تا یکی از اتفاقات جالب را در این جدال به نام خود کند.

سروش رفیعی هم یکی از گل‌های زیبا را به نام خود کرده است اما بدشانس بود که گل او سرانجام خوبی نداشت و در نهایت سرخ‌ها در روزی که همه از برتری آنها اطمینان داشتند، تن به شکستی ناباورانه برابر تیم علیرضا منصوریان دادند.

یحیی گل محمدی

علی نعمتی نیز یکی از غیرمنتظره‌ترین گلزنان دربی محسوب می‌شود و گولسیانی نیز دیگر مدافع میانی پرسپولیس است که سابقه گلزنی برابر استقلال را در آخرین تقابل دو تیم به نام خود کرده است. عبدی و آل کثیر نیز گلزنان خاص پرسپولیس محسوب می‌شوند که معمولا پایه کری‌های هواداری این تیم نیز محسوب می‌شوند و امیری نیز با آن گل خاص و البته شادی جالب توجهش در جدال بزرگ دربی.

در لیست پرسپولیس اما بازیکنانی هم هستند که پیش از حضور در پرسپولیس در تیم‌های سابق خود توانسته بودند برابر استقلال گل بزنند. سیامک نعمتی با پیراهن پیکان، سعید صادقی و مهدی ترابی با پیراهن تیم‌های گل گهر و سایپا. باید دید در دربی امروز چه شرایطی پیش روی بازیکنان خواهد بود و کدام بازیکن قادر خواهد بود بهترین اتفاق دوران فوتبالی خود را بار دیگر تجربه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qb8a3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس| پوستر پرسپولیس برای دربی ۱۰۰