تاریخ انتشار: 1402/02/03 17:57
کد خبر: 7397

اعتراض‌های شدید نیمکت‌های پرسپولیس و استقلال و ادامه حرکات عجیب ساپینتو/ تخلیه بخشی از طبقه دوم ورزشگاه

در جریان نیمه اول دربی ۱۰۰، سرمربیان استقلال و پرسپولیس اعتراض‌های زیادی به قضاوت پیام حیدری و کمک‌هایش داشتند.
اعتراض‌های شدید نیمکت‌های پرسپولیس و استقلال و ادامه حرکات عجیب ساپینتو/ تخلیه بخشی از طبقه دوم ورزشگاه

نیمه نخست دربی حساس پرسپولیس و استقلال در حالی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که می‌توان اعتراض‌های نیکمت دو تیم به داوری را مهمترین اتفاق نیمه اول دانست.

یحیی گل‌محمدی و ریکاردو ساپینتو تقریباً روی تمام سوت‌های داور اعتراض شدیدی به پیام حیدری داشتند که متعاقباً با واکنش و شعارهایی نیز از سوی هواداران علیه داور همراه می‌شد.

 در این بین سایر اعضای کادر فنی دو تیم نیز همراه با سرمربی خود با هر تصمیم داور به کنار خط می‌رفتند و اعتراض خود به داوری را نشان می‌دادند که هر بار وحید کاظمی داور چهارم این بازی سعی در آرام کردن نیکمت‌های دو تیم داشت.

ریکاردو ساپینتو که همواره با عکس‌العمل‌های خود در کنار خط جنجال‌آفرین بوده است، امروز نیز جنب و جوش بسیار فراوانی کنار خط داشت و با حرکاتی عجیب به سوی داور چهارم و کمک داور اعتراض خود نسبت به سوت‌های پیام حیدری را نشان می‌داد.

به دلیل استحکام ضعیف طبقه دوم ورزشگاه آزادی و خطر سقوط به خاطر ازدحام زیاد تماشاگران، هواداران پرسپولیس سکوهای خود را ترک کردند. پیش از آغاز نیمه دوم بخش‌های زیادی از طبقه دوم تخلیه شد. این عده بعد از تخلیه آن بخش به سمت دیگر که پشت دروازه بود هدایت شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xnj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس| پوستر پرسپولیس برای دربی ۱۰۰