تاریخ انتشار: 1402/02/05 12:18
کد خبر: 7295

ناف مدافع تراکتور را با کلین‌شیت بریده‌اند!

مدافع گچسارانی تراکتور با ثبت آماری عجیب و غریب، در کلین‌شیت‌های تیمش ردپایی کم‌نظیری از خود به جای گذاشته است.

ناف مدافع تراکتور را با کلین‌شیت بریده‌اند!

تی‌تی‌ها در فصل جاری رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال، ۱۳ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده‌اند، که این امر پنج بار در خانه و هشت بار در بازی‌های خارج از اتفاق افتاده است.

اما سیدمحمد حسینی، مدافع این تیم، آمار عجیب و غریبی را از خود به جای گذاشته و ۱۱ کلین‌شیت تراکتوری‌ها در شرایطی به ثبت رسیده که این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است.

عجیب‌تر آنکه، تمام کلین‌شیت‌های تراکتور در دور رفت رقابت‌ها تنها در حضور سیدمحمد حسینی در ترکیب اصلی این تیم به ثبت رسید تا حسینی از این حیث حتی بالاتر از محمدرضا اخباری،‌ دروزاه‌بان شماره یک تراکتوری‌ها قرار بگیرد و بیشتر از گلر تیم کلین‌شیت کند.

حسینی بارها از علاقه‌ خود به کلین‌شیت سخن به میان آورده و این آمار و ارقام ثبت شده نشان می‌دهد که قرارگیری این مدافع در ترکیب اصلی تی‌تی‌ها همواره خوش‌یُمن بوده است.

این مدافع 28 ساله همچنین، از لحاظ فنی نیز عملکرد قابل‌قبولی را در ترکیب تیمش از خود ارائه داده است و با توجه به اتمام مدت زمان قراردادش با تراکتور در پایان این فصل، احتمال تمدید قرارداد وی با سرخ‌پوشان وجود دارد.

مدافع گچسارانی تراکتور هفته گذشته در رابطه با همین بحث، در گفت‌وگویی، اظهار کرد: من از شرایط مطلوب باشگاه تراکتور راضی هستم و دوست دارم در تراکتور بمانم که پس از اتمام فصل در این خصوص با باشگاه صحبت خواهم کرد.

تیم فوتبال تراکتور اکنون با ۴۶ امتیاز جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده و با امیدواری به کسب سهمیه آسیایی در هفته های انتهایی لیگ به دنبال دشت امتیازات باقی مانده خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8an3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد ستاره ملی‌پوش سرخ‌پوشان تمدید می‌شود؟