تاریخ انتشار: 1402/02/05 15:04
کد خبر: 7290

کریمی: حاشیه‌هایی که برای ساپینتو ایجاد می‌کنند، بی‌فایده است/ چیزی از ارزش‌های استقلال کم نشده است

سرپرست باشگاه استقلال گفت: حاشیه‌هایی که سعی می‌کنند برای ریکاردو ساپینتو درست کنند، بی فایده است و حمایت کامل خود را از او اعلام می‌کنیم.
کریمی: حاشیه‌هایی که برای ساپینتو ایجاد می‌کنند، بی‌فایده است/ چیزی از ارزش‌های استقلال کم نشده است

 حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه، در خصوص برگزاری مجمع امروز (سه‌شنبه) باشگاه استقلال، گفت: امروز جلسه مجمع باشگاه استقلال برگزار شد و بر اساس تصمیم اتخاذ شده، اعضای هیئت مدیره طبق روال فعلی به کار خود ادامه می‌دهند. به این ترتیب اگر قرار به تغییری باشد، در روزهای آینده اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به برگزاری دربی 100 در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر تصریح کرد: جا دارد از کادرفنی و بازیکنان عزیز بابت تلاش‌های‌شان تشکر کنم. چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نشده است و قطعا در بازی‌های بعدی و جام حذفی، با تمام قدرت برای کسب بهترین نتایج و شاد کردن دل هواداران به میدان می‌رویم و ان‌شاءالله هم در پایان فصل هواداران از عملکرد تیم راضی باشند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با اشاره به بحث‌های اخیر درباره اعتراض ریکاردو ساپینتو به داوری در دربی گفت: باشگاه استقلال از تلاش‌ها و زحمات ساپینتو سرمربی ارزشمند خود تشکر و قدردانی می‌کند. حاشیه‌هایی که سعی می‌کنند برای او درست کنند، بی فایده است و باشگاه حمایت کامل خود را از سرمربی‌اش اعلام می‌کند.

کریمی در پایان گفت: در تلاش هستیم تا به زودی بتوانیم بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdvy3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 معرفی جانشین فتح‌الله زاده در استقلال/ واکنش سرپرست جدید به تهیه پول استراماچونی