تاریخ انتشار: 1402/02/05 21:03
کد خبر: 7270

جنجال استوری قهرمانی پرسپولیس توسط ستاره سپاهانی که قرار بود به استقلال برود؟!

هافبک مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید استوری‌ای که شیث رضایی منتشر کرده، به او ارتباطی ندارد.
جنجال استوری قهرمانی پرسپولیس توسط ستاره سپاهانی که قرار بود به استقلال برود؟!

میلاد جهانی شب گذشته به دلیل احساس درد از ناحیه همسترینگ با وجود اینکه در ترکیب اصلی قرار داشت، پس از مشورت با مازیار زارع از جمع یازده بازیکن اصلی بیرون رفت و ملوان در روزی که بازیکن سابق سپاهان از روی نیمکت عملکرد هم‌تیمی‌هایش را تماشا کرد، موفق به متوقف کردن شاگردان ژوزه مورایس مقابل دیدگان هواداران این تیم شد.

اما حاشیه جنجالی درباره میلاد جهانی که سابقه عضویت در سپاهان را دارد، انتشار یک استوری به نام او در گفت‌وگوی خصوصی با شیث رضایی مدافع سابق سرخپوشان و تبریک قهرمانی به پرسپولیس بوده، که حسابی میان هواداران سپاهانی خبرساز شده است. این موضوعی است که البته میلاد جهانی از آن ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.

بعد از بازی شب گذشته محتوایی در میان صفحات هواداری سپاهان پخش شد که شما به شیث رضایی قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفته‌اید. خودتان درباره آن توضیح می‌دهید؟

نه اصلا من شیث را ندارم. نمی‌دانم چه کسی به جای من به او پیام داده است. من بعد از این ماجراها به او پیام دادم و اصلا پیام من را باز هم نکرده است. مکتب من سپاهانی است. آنجا بوده‌ام و آنجا شناخته شده‌ام. کلا سپاهان را مثل خانه خودم می‌دانم. هیچ وقت کاری نمی‌کنم که تیم محبوبم را در هفته‌های آخر در شرایط سخت بگذارم. آخر برای چه؟ من که در آنجا زحمت خودم را کشیده‌ام و آنها هم لطف خودشان را در حق من انجام داده‌اند. خیلی هم برایم پیام آمد، اما چنین چیزی نیست. بدبختی این است که هر کسی یک چیزی می‌گذارد، فکر می‌کنند همان است.

یعنی آن حساب کاربری شما نیست؟

والا من خبر ندارم. یک دفعه دیدم به پیجم ریخته‌اند و حرف می‌زنند. بعضی از آنها فهمیدند و بعضی از آنها نه. اما من نبودم که به شیث پیام می‌دادم.

یعنی این حساب کاربری شما در اینستاگرام هست ولی شما پیام نداده‌اید؟

اسم من هست، اما ..

یعنی ممکن است این حساب کاربری را جعلی درست کرده باشند؟

درست کرده باشند و این‌ها را نمی‌دانم. من خودم گیج شده‌ام، اما اتفاقی که افتاد، من نبودم. چون من چنین کاری نمی‌کنم. 

ادمین ندارید که این کار را کرده باشد؟

نه ادمین ندارم. کلا فیلترشکن ندارم و کم اینستاگرام می‌روم. اصلا چرا من باید این کار را بکنم. چرا به استقلال نگویم؟! این همه دوست استقلالی دارم. در یک برهه هم قرار بود به استقلال بروم.

شاید استدلال‌شان این است که طرفدار پرسپولیس هستی؟

نمی‌دانم والا. هر کسی که پیام می‌دهد، می‌گویم من نیستم ولی باورشان نمی‌شود. در اینستاگرام می‌شود هر کاری کرد. شیث هم بنده خدا فکر کرده من هستم. من به شیث پیام دادم، اما هنوز پیام من را باز نکرده است.

پیش‌بینی‌ات از قهرمان را بگو.

در مورد قهرمان لیگ قطعا می‌گویم سپاهان قهرمان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7be4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارسلان مطهری مثل مار برای پرسپولیس می‌ماند!