تاریخ انتشار: 1402/02/06 10:56
کد خبر: 7256

منصوریان چهارده امتیازی شد

در یکی از مسابقات حساس هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، فولاد در دربی خوزستان با یک گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد تا حریف طلایی‌پوش یک گام دیگر به سمت سقوط نزدیک‌تر شود.
منصوریان چهارده امتیازی شد

این برد اما در تداوم نتایج خوب و چه‌بسا غافلگیرکننده علیرضا منصوریان در اهواز به‌دست آمد؛ کسی که در میانه‌های فصل جانشین جواد نکونام شد و هرگز هم استقبال خوبی از او به عمل نیامد. با وجود این حالا که به روزهای پایانی لیگ برتر نزدیک شده‌ایم، نتایج علیمنصور طوری بوده که منتقدانش را به کرنش واداشته است.

شاید جالب باشد بدانید این مربی طی 7بازی موفق به کسب 14امتیاز شده و نتایج فولاد را متحول کرده است. این اتفاق زمانی معنادارتر است که به یاد بیاوریم جواد نکونام از 20بازی فقط 24امتیاز کسب کرده بود. یعنی نکو، با تیمی که به سلیقه خودش بسته بود، 13بازی بیشتر از منصوریان روی نیمکت فولاد نشسته و فقط 10امتیاز بیشتر گرفته است.

میانگین 2امتیاز از هر بازی که امروز در مقابل نام علیرضا منصوریان ثبت شده، حدنصابی است که معمولا برای کسب قهرمانی در لیگ برتر افاقه می‌کند. این مسئله به خوبی ارزش‌های کار مربی قرمزها را نشان می‌دهد. منصوریان کارش را در اهواز با یک پیروزی دقیقه نودی در برابر ملوان آغاز کرد؛ آن هم در روزی که به‌شدت زیر فشار سکوها بود. پس از آن تساوی یک - یک مقابل مس کرمان و باخت 2گله به استقلال، شرایط را برای افزایش انتقادات از این مربی فراهم کرد، اما علیمنصور خیلی زود از بحران عبور کرد.

برتری 2گله در برابر پیکان و نساجی، تساوی 2-2مقابل گل‌گهر و حالا هم پیروزی یک بر صفر بر نفت مسجدسلیمان، وجاهت خوبی به کارنامه منصوریان بخشیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ev5p2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منصوریان: دیدار با پیکان زیبا و سخت خواهد بود